24.9.12

Αυτά τα μέτρα, δεν μπορούν να ψηφιστούν...


Ένας ακόμη βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, ο Π. Μουτσινάς, εξέφρασε την αντθεση του, στα νέα μέτρα.
«Εγώ θα περιμένω, αλλά αυτά τα μέτρα που προδικάζουμε και έχουμε μια πολιτική αίσθηση να καταλαβαίνουμε, δεν μπορούν να ψηφιστούν.
Εγώ ...

δεν μπορώ σήμερα να κάνω την συνείδησή μου λάστιχο και να πω ψηφίζω μέτρα για τα οποία αγωνίστηκα, θα είναι σα να ακυρώνω τον εαυτό μου. Εγώ δεν θέλω να αυτοακυρωθώ σήμερα στα 60 μου.

Περιμένω από τον Φώτη τον Κουβέλη να καταλάβει ότι η συγκυρία είναι διαφορετική και να αλλάξουμε στάση. Να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους και να πιέσουμε σε άλλη κατεύθυνση.

Δεν μπορούμε να ακυρώσουμε εργασιακά, κοινωνικά και ασφαλιστικά δικαιώματα ενός αιώνα. Δεν μπορούμε, δεν έχουμε δικαίωμα να το κάνουμε. Θα ματώσουμε, αλλά θα βρούμε άλλους τρόπους"», είπε σε ραδιοφωνικό σταθμό της περιοχής του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: