29.9.12

Ρεββέκα: Φτυστός ο Σάκης Ρουβάς, ο Γιάννης...

Σούπερ-τσαχπίνης και φτυστός ο Σάκης Ρουβάς, ήταν ο άντρας μου, λέει η Ρεββέκα Σκαφτούρα, στον Μάκη Γεωργίου, στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».

Διαβάστε τη συνέντευξη:

Σήμερα τα συναισθήματα της Ρεββέκας είναι... αντιφατικά. Δεν ξέρει αν από τον μεγάλο έρωτα πέρασε στο μίσος. Τη λέει τη λέξη, αλλά μετά το μετανιώνει: «Μίσος; Δεν ξέρω αν μπορώ να το πω. Όχι!».

Πότε τον γνώρισες;

Πριν από 20 χρόνια. Ήμουν φοιτήτρια στο Πολυτεχνείο. Σκέφτηκα να κάνω ένα μαγαζί δερμάτινων ειδών μαζί με τον αδερφό μου. Αναζητήσαμε έναν αρχιτέκτονα εσωτερικών χώρων. Μου συνέστησαν τον Γιάννη. Είχε σχεδιάσει καταστήματα Καλογήρου και Artisti Italiani.

Ξαφνικός έρωτας;

Έρωτας με την πρώτη ματιά. Έρωτας κεραυνοβόλος. (Η Ρεββέκα κάνει μία παύση. Χαμογελάει). Έτσι είμαι εγώ. Μια και κάτω και για πάντα.

Εδώ δεν ήταν, όμως, έτσι…

Να σας πω. Ένιωσα την αγάπη στον υπέρτατο βαθμό. Μετά το μίσος. Όχι, δεν μπορώ να το πω. Ας πούμε αντίθετα συναισθήματα. Έτσι δεν συμβαίνει άλλωστε στη ζωή; Δεν περνάς από το ένα άκρο στο άλλο;

Για την ιστορία με τον κουμπάρο σας τον Μεϊμαράκη;

Ανυπόστατη. Λυπάμαι βαθιά. Πιο πολύ δεν έχω λυπηθεί στη ζωή μου!

Ανυπόστατη γιατί;

Γιατί φτάνει στα όρια της τρέλας. Είναι απίστευτα τα ποσά που κυκλοφορούν.

Μόνο στα ποσά είναι η ένστασή σας;

Όχι! Σε όλα. Τα τρία πολιτικά πρόσωπα που αναφέρθηκαν δεν έχουν καμία απολύτως σχέση. Προσέξτε: Καμία! Έχει εξεταστεί τι άνθρωποι είναι αυτοί που τα λένε;

Ένας από αυτούς είναι ο πρώην σύζυγός σας, ο Γιάννης Καρούζος.

(Χαμογελάει, πάλι). Τον ξέρετε τον Γιάννη;

Δεν έτυχε. Μου τον περιγράφουν, πάντως, σαν έναν ευφυή, χαριτωμένο άνθρωπο.

Χαριτωμένος; Να σας πω εγώ με δύο λέξεις: σούπερ τσαχπίνης. Αυτό τα λέει όλα. Παίρνει 10 με τόνο. Κι έχει κι ένα γλυκό χαμόγελο, σαν του Ρουβά. Ακριβώς σαν του Ρουβά.

Μιλάτε μαζί του;

Όχι, έχω από το Πάσχα να μιλήσω μαζί του. Κι εγώ και τα παιδιά μου. Χάθηκε. Εξαφανίστηκε. Τον Αύγουστο δεν πήγε ούτε στην κηδεία του αδερφού του. Εγώ πήγα.

Πώς χωρίσατε;

Ξαφνικά, ένα πρωί, μας έδιωξε από το σπίτι. Πήγα με τα παιδιά να μπω στο σπίτι στη Λεωφόρο Ποσειδώνος 2 και είχε αλλάξει τις κλειδαριές. Μας άφησε απέξω κι εκεί τελείωσαν όλα.

Πηγη crime.gr
Φωτογραφία kourdistoportocali

Δεν υπάρχουν σχόλια: