8.9.12

Θρίλερ με ένα non paper! ...



Γιώργος Παπαχρήστος


«ΠΑΡΕ ΜΕ στο τηλέφωνο/ λιγάκι να τα πούμε/ και δώσ' μου ένα ραντεβού/ για να συναντηθούμε» τραγουδούσε ο Μανώλης Χιώτης ντουέτο με τη Μαίρη Λίντα πριν από καμιά σαρανταριά χρόνια, αλλά ούτε που το φανταζόταν τι θα συνέβαινε στις μέρες μας. Ενα ραντεβού (Σαμαρά-Βενιζέλου) που...

δεν έγινε και ένα τηλεφώνημα (μεταξύ Φώφης Γεννηματά και Σίμου Κεδίκογλου) που έγινε εκτόξευσαν στα ύψη χθες το πολιτικό θερμόμετρο και επιβεβαίωσαν τους αρχικούς φόβους ότι, όπως συμβαίνει με όλους τους μεγάλους έρωτες, μπορεί από έναν λάθος χειρισμό να τιναχτούν τα πάντα στον αέρα. Ειδικά όταν ανάμεσα στους δύο κυριαρχεί η καχυποψία. Μην ανησυχείτε όμως, θα τα βρουν τα παιδιά - αυτό τουλάχιστον μου προέκυψε συνομιλώντας με διάφορους ένθεν κακείθεν...
- ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ η Φώφη, ήθελε ντε και καλά να κάνω διάψευση, μου ανέφερε με μια δόση παραπόνου στη φωνή ο εκπρόσωπος Σίμος (Κεδίκογλου). Πού έχει ακουστεί να διαψεύδει επωνύμως ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης ρεπορτάζ ραδιοφωνικού σταθμού που αποδίδεται σε «κύκλους». Είναι σοβαρό πράγμα αυτό;
- ΑΝ ΔΙΝΕΙ ΤΡΟΦΗ σε σχόλια, και ενδεχομένως και συνέχεια σε μια ιστορία που μπορεί να πάρει επικίνδυνες διαστάσεις, γιατί όχι; ξαναρώτησα...
- ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ - επέμενε εκείνος - και έσπευσε να στείλει το non paper, το οποίο φυσικά δεν θα σχολιάσω. Εχω μια αρχή, κάνουμε δουλειά και όχι κουτσομπολιό!
ΕΓΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ακριβής, θα έλεγα ότι κακώς χρεώνει στη Φώφη (στη φωτογραφία μαζί με τον Β. Βενιζέλο) την ανυπομονησία. Απ' όσα έμαθα, ο πρόεδρος Βαγγέλης, που είχε ανέβει στα κεραμίδια έχοντας πληροφορηθεί τα σχόλια των «κύκλων» του Μαξίμου για τις δηλώσεις του, απαιτούσε τη διάψευση, βιαζόταν, και (επειδή καθυστερούσε αυτή) συνέταξε ο ίδιος το non paper! Μάλιστα...


Στίγμα (ΝΕΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: