19.10.12

Ποιος είπε «Κερδίζω 70.000 ευρώ, εσύ παίρνεις τον κατώτατο μισθό, λοιπόν πήγαινε ψόφα!»;...



Χθες το πρωί αυτή η σκηνή έκανε τον γύρο του διαδικτύου. Εγινε μεταξύ ενός άνδρα, ανωτάτου στελέχους σε επιχείρηση, και μιας γυναίκας, υπαλλήλου των τρένων.

Η σκηνή έγινε στο... Παρίσι. Οπως φαίνεται στο βίντεο, ένας άντρας λέει στην υπάλληλο του γαλλικού ΟΣΕ :

«Εγώ κερδίζω 70.000 ευρώ, εσύ παίρνεις τον κατώτατο μισθό, λοιπόν βούλωστο! Αν δεν υπήρχαν άνθρωποι σαν εμένα δεν θα είχατε μισθό...Εγώ είμαι ανώτερος από σένα, πήγαινε ψόφα».

Ο άνδρας εξακολουθεί να βρίζει, να λέει ότι βαρέθηκε τη Γαλλία και όλους όσοι «δεν ξέρουν να δουλεύουν», ξεστομίζει την ιδέα ότι θέλει να εγκαταλείψει τη χώρα και αναφέρει την Ελβετία.

«Πιάσε το τέτοιο μου αφέντη!» είναι η απάντηση της υπαλλήλου που ακούγεται στο βίντεο να μην παίρνει στα σοβαρά το βρίσιμο και να ξεσπάει στα γέλια.

Το βίντεο ηχογραφήθηκε με κινητό τηλέφωνο από φοιτητή μπλόγκερ ο οποίος έκανε δηλώσεις στο έγκριτο περιοδικό Nouvel Observateur και εξήγησε ότι το περιστατικό συνέβη σε έναν σταθμό του τρένου, κοντά στο Παρίσι.

«Δεν είχε πολύ κόσμο στο σταθμό, καμιά δεκαριά άτομα. Ορισμένοι είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό και κοίταζαν τον άντρα που έβριζε τόσο άσχημα την υπάλληλο. Αλλοι γελούσαν όχι γιατί το έβρισκαν αστείο αλλά γιατί τον έκριναν ως αξιολύπητο» δήλωσε ο νεαρός στο περιοδικό.

Το ραδιόφωνο RTL αναζήτησε την υπάλληλο, η οποία δήλωσε ότι εργάζεται 30 χρόνια στην υπηρεσία της. «Δεν θύμωσα μαζί του, μάλλον θα είχε περάσει μια κακιά μέρα. Αυτά συμβαίνουν καθημερινά. Στο κεφάλι μου λέω κάθε πρωί ότι θα μου τύχει σίγουρα ένας βλάκας την ημέρα και μετά θα είμαι ήσυχη...»

Η υπόθεση πήρε τόσο μεγάλες διαστάσεις στον γαλλικό Τύπο που όταν έγινε γνωστό ότι ο εν λόγω άνδρας ήταν στέλεχος των τηλεπικοινωνιών Orange, τα ΜΜΕ απαίτησαν δήλωση από την εταιρεία. Πράγματι, με δήλωση στην εφημερίδα Le Figaro η εταιρεία ανακοίνωσε ότι «αυτές οι εκφράσεις και η συμπεριφορά δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες της Orange».

Δηλώσεις αναγκάστηκε να κάνει και ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γαλλίας ο οποίος επιβεβαίωσε την ακρίβεια του γεγονότος και διευκρίνισε ότι το ατυχές συμβάν ξεκίνησε όταν η υπάλληλος ζήτησε από τον άνδρα να μιλάει πιο σιγά στο κινητό του.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: