12.10.12

Σμπώκος: «Ο Άκης δεν είναι αυτός που είχα γνωρίσει…»...

Ο κατηγορούμενος Γιάννης Σμπώκος, στο Απολογητικό Υπόμνημα που κατέθεσε στον ανακριτή κ. Γαβριήλ Μαλλή, υποστηρίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με τις κατηγορίες που του αποδίδονται για τη «νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα από κοινού, κατ' εξακολούθηση, τελεσθείσα κατ' επάγγελμα...».
Αφού...
εκθέτει την οικογενειακή, επαγγελματική και πολιτική του διαδρομή (Γεν. Δ/ντης του ΟΑΣΠ, Βουλευτής, Γ. Γραμματέας Δασών και Γεν. Δ/ντης Εξοπλισμών του ΥΠΕΘΑ), αναφερόμενος στον συγκατηγορούμενό του Άκη Τσοχατζόπουλο, λέει επί λέξει: «Ο πρώην Υπουργός, όπως αυτός εμφανίζεται στην παρούσα δικογραφία, δεν είναι το πρόσωπο και η προσωπικότητα που είχα γνωρίσει. Οι οικογενειακές του περιπέτειες τον έχουν αλλάξει. Δεν τον αναγνωρίζω, όπως δεν τον αναγνωρίζουν κορυφαίες προσωπικότητες της Ελληνικής δημόσιας ζωής που τον είχαν γνωρίσει. Δεν είμαι αρμόδιος για να αναλύσω αυτή τη μεταβολή. Όπως δεν κρύβω την ευγνωμοσύνη που ένιωσα από την πράξη με την οποία μου ανέθεσε την ευθύνη του συντονισμού της Γενικής Διεύθυνσης Εξοπλισμών (ΓΔΕ) για την υλοποίηση του πενταετούς εξοπλιστικού προγράμματος των Ενόπλων Δυνάμεων 1996-2000 (ΕΜΠΑΕ), άλλο τόσο δεν επιτρέπω σε κανένα, ούτε και σε αυτόν, να με παρασύρει σε οποιοδήποτε δρόμο καταστροφής ή αυτοκαταστροφής που προσωπικά εγώ δεν διάνυσα ποτέ μου».

Και ενώ αρνείται κάθε οικονομική δοσοληψία μεταξύ του ιδίου και του Άκη, σε άλλο σημείο του Υπομνήματός του λέει:

«Από τον Ιούλιο του 1997 έως την Άνοιξη του 2012 (απ' όσο μπορώ να θυμάμαι), ουδέποτε μου ανέφερε κάτι σχετικό περί χρημάτων του ή περιουσιακών του στοιχείων που δήθεν βρίσκονταν στην κατοχή μου. Για πρώτη φορά το 2010 μου έκανε ασαφείς και δυσνόητους υπαινιγμούς η σύζυγός του. Και μάλιστα με απειλητικό τόνο. Του ζήτησα εξηγήσεις και εκείνος μου απάντησε να μην τα λάβω υπόψη μου.
Στις 30 Ιουνίου 2010 καταστράφηκε έξω από το σπίτι μου από εμπρησμό το αυτοκίνητο του γιού μου. Είχαν προηγηθεί απειλές ότι δεν συνεργάζομαι με τον πρώην Υπουργό. Εξαιρετικά ταραγμένος του ζήτησα εξηγήσεις. Εκείνος μου δήλωσε άγνοια.

Στο διάστημα που ακολούθησε ο ίδιος ο πρώην Υπουργός έφτασε στο σημείο να ζητήσει την οικονομική μου βοήθεια. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να μου απευθύνει τις εξής φράσεις: « Βοήθησέ με, έχω μεγάλη οικονομική ανάγκη, έχεις γνωστούς. Βρες κάποιον γνωστό επιχειρηματία να δώσει δανεικά. Πνίγομαι. Έχω υποχρεώσεις». Όταν στα τέλη του 2012 ( απ' όσο μπορώ να θυμάμαι) βρέθηκε σε κατάσταση πραγματικής απόγνωσης, έφθασε στο γραφείο μου κρατώντας έναν κατάλογο με τα προγράμματα που διεκπεραιώθηκαν επί της θητείας μου στο Υπουργείο Άμυνας από όποια θέση και αν θήτευσα, Πιθανολογώ ότι θεωρούσε δεδομένη την αποταμίευση εκ μέρους μου, επ' ευκαιρία εκτέλεσης των καθηκόντων μου, σημαντικών χρηματικών ποσών και μου άφησε υπονοούμενα για δήθεν «κάτω από το τραπέζι» συναλλαγές. Την άθλια αυτή συμπεριφορά του δεν ανέχτηκα και τον απομάκρυνα από το γραφείο μου».

Φαίνεται ότι αρχίζει να πέφτει φως στις σκοτεινές διαδρομές της μεγάλης λεηλασίας του τόπου, μέσω εξοπλιστικών προγραμμάτων, με μίζες, απάτες, off shore εταιρείες αλλά και δολοφονίες.
Το spirospero.gr, παρακολουθεί από κοντά όλα τα στάδια της διαδικασίας που έχει αρχίσει εδώ και 6 μήνες και θα σας ενημερώνει με επίσημα ντοκουμέντα και έγγραφα...
 http://spirospero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: