23.10.12

Το εξώδικο Μιχελογιαννάκη κατά Ντερμπεντέρη...


"Τα «άπαντα του Μιχελογιαννάκη», υπερβαίνουν τα όρια καταπάτησης της ανθρώπινης αξιοπρέπειας" ...

Το πρωί έβγαινε στα κανάλια κι έλεγε πως ο Ντερμπεντέρης στην εκπομπή του ( "Ανατροπή" ) προσπαθούσε να τον γελοιοποιήσει, παρουσιάζοντάς τον σαν γραφικό. Είχε ήδη ετοιμάσει και το εξώδικο στο...

οποίο αναφέρει τα εξής:

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ


Ιωάννη Δ. Μιχελογιαννάκη του Δημητρίου, Ιατρού Καρδιολόγου, Βουλευτή Νομού Ηρακλείου


ΚΑΤΑ


Ιωάννη Πρετεντέρη, Δημοσιογράφου, κατοίκου Αθηνών


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ


Εργάζομαι 20 χρόνια ως καρδιολόγος στο Ηράκλειο Κρήτης και θεωρώ ότι έχω υπηρετήσει με συνέπεια το λειτούργημά μου. Έχω εκλεγεί δύο φορές δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Ηρακλείου, μια φορά νομαρχιακός σύμβουλος και τις τρεις αυτές φορές σε πρώτες θέσεις. Έχω εκλεγεί δύο φορές βουλευτής και μάλιστα τη δεύτερη φορά ως ανεξάρτητος-συνεργαζόμενος με τη ΔΗΜΑΡ, όπου βγήκα πρώτος σε ποσοστό πανελλαδικά.


Και στις δύο κοινοβουλευτικές ομάδες όπου ανήκα (ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ), ήμουν πάντοτε σταθερός στις απόψεις μου, χωρίς συμβιβασμούς, χωρίς ιδιοτελείς συμπεριφορές και πάντα μαχητικός όσον αφορά τις απόψεις μου.


Ρωτώντας κανείς για τη συμπεριφορά μου, θα διαπιστώσει ότι πάντοτε ήμουν υπέρμαχος στο να σέβομαι τη διαφορετική άποψη και μάλιστα να αγωνίζομαι για την έκφρασή της.


Πάντοτε σέβομαι την κριτική της δημοσιογραφίας και μάλιστα πολλές φορές επηρεάζομαι και από αυτήν, μιας και θεωρώ ότι ο ρόλος του δημοσιογράφου με τις γνώσεις του, με το να ακούει τον κόσμο και με το να βλέπει τα πράγματα μακριά από προσωπικές φιλοδοξίες, είναι να ελέγχει καλοδιάθετα την εξουσία και να δρα προς το συμφέρον της κοινωνίας.


Το «ανδρός πεσούσης», παράφραση που με επιστολή μου στον κύριο Πρετεντέρη την εξήγησα ως ιστορικό γεγονός για τα τότε δρώμενα και η παρανόησή του για τα «καλάσνικοφ», μιας και εγώ μίλησα για πρόληψη της κοινωνίας από αυτά και όχι προτροπή όπως το ερμήνευσε, φαίνεται ότι δεν τον έπεισαν.


Όμως η χθεσινή αποτυχημένη απόπειρα γελιοποίησής μου με τα «άπαντα του Μιχελογιαννάκη», υπερβαίνουν τα όρια καταπάτησης της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.


Κορυφαία, δε, αήθης πράξη ήταν το «ευχαριστώ και τον κύριο Μιχελογιαννάκη» σαν να πρόκειται για ένα αντικείμενο περίγελου και χρηστικό στο να διασκεδάσει την κοινωνία.


Δεν μπορεί ο κύριος Πρετεντέρης να «παίζει» με έναν άνθρωπο που έχει δώσει εξετάσεις στη ζωή του, στο επάγγελμά του και στην πολιτική του σταδιοδρομία.


Δηλώνω ότι αν δεν ζητήσει δημόσια συγνώμη, θα προβώ σε κάθε νομική ενέργεια, για αποκατάσταση τόσο της δικής μου αξιοπρέπειας, όσο και των χιλιάδων ανθρώπων που με εμπιστεύονται και με στηρίζουν.


Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία, με επιφύλαξη δικαιωμάτων, στον Ιωάννη Πρετεντέρη, δημοσιογράφο, κάτοικο Αθηνών, προς γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες.



Ηράκλειο, 23 Οκτωβρίου 2012



Ιωάννης Δ. Μιχελογιαννάκης


Ιατρός Καρδιολόγος


Βουλευτής Νομού Ηρακλείου

Δεν υπάρχουν σχόλια: