19.10.12

Μαρτυρία θύματος κυκλώματος εκβιαστών : Είμαι ζωντανός νεκρός!...

Συγκλόνισε το δικαστήριο η μαρτυρία ενός άνδρα που έπεσε θύμα κυκλώματος εκβιαστών και τοκογλύφων με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Το θύμα...
του κυκλώματος, γιος ιδιοκτήτη γνωστής αντιπροσωπείας αυτοκινήτων της Θεσσαλονίκης, περιέγραψε στο ακροατήριο την περιπέτεια που έζησε λέγοντας χαρακτηριστικά, "ηθελε να ρουφήξει όλη την περιουσία μου, συνεχίζω να φοβάμαι. Είμαι ζωντανός νεκρός".

"Δανείστηκα τμηματικά συνολικά πάνω από 200.000 ευρώ, με μηνιαίο τόκο 8%, επειδή, όπως μου είπε, ήμουν καλός πελάτης".

Ο εφιάλτης του ξεκίνησε όταν το κύκλωμα άρχισε να ζητεί την αποπληρωμή των χρεών. Σύμφωνα με τον ίδιο, εκτός από τις απειλές που δεχόταν για τη ζωή του, μέλη της σπείρας, με φερόμενο ως εγκέφαλο έναν 36χρονο Ελληνοσύρο, τον απήγαγαν δύο φορές.

Σε ερώτηση της εισαγγελέως της έδρας, απάντησε ότι τμηματικά επέστρεψε στον 36χρονο πάνω από 500.000 ευρώ σε μετρητά, ενώ του μεταβίβασε δύο ακίνητα, από τα οποία το ένα το επαναγόρασε λίγο καιρό αργότερα.

Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα, το παράνομο περιουσιακό όφελος που είχε αποκομίσει το κύκλωμα από το 2006 έως την εξάρθρωσή του πέρυσι τον Απρίλιο προσεγγίζει τα 2,5 εκατ. ευρώ.
 http://www.crime.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: