24.10.12

Ζ. Κωνσταντοπούλου: Πείτε σε ποιον δώσατε το cd και αφήστε τους αφορισμούς...

Γ. Παπακωνσταντίνου: Μη μου αποδίδετε πως με πρόθεση προσπάθησα να καλύψω κόσμο.
Ολόκληρος ο εκρηκτικός διάλογος...
Σημεία και τέρατα συνέβησαν για μια ακόμη φορά στην επιτροπή της Βουλής για τη λίστα Λαγκάρντ, με τον Γ. Παπακωνσταντίνου να δίνει κατάθεση, έχοντας απέναντι του την Ζωη Κωνσταντοπούλου (ΣΥΡΙΖΑ).
Οι διάλογοι που... ακολούθησαν:

Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Μη μου αποδίδετε πως με πρόθεση προσπάθησα να καλύψω κόσμο. Όταν μπήκα στην πολιτική ήμουν πετυχημένος επιχειρηματίας. Σήμερα είμαι εκτός πολιτικής, εκτός Βουλής και βρίσκομαι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από αυτή που βρέθηκα όταν μπήκα στην πολιτική. Εγώ δεν έχω καταθέσεις στην Ελβετία, δεν μετέχω σε off shore εταιρείες, δεν έχω καν καταθέσεις σε ελληνικές τράπεζες παρά μόνο δάνεια. Δεν δέχομαι ότι καλύπτω κανέναν…

Ζ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Πείτε σε ποιον δώσατε το cd και αφήστε τους αφορισμούς.
(Πυροσβεστική παρέμβαση Προέδρου Επιτροπής Τ. Νεράτζη, ζητά από κ. Κωνσταντοπούλου να μη διακόπτει)

Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Σε σχέση με άλλα στοιχεία η σημασία που δίνεται σε αυτή τη λίστα είναι υπερβολική. Υπάρχουν πιο σημαντικές πηγές στοιχείων για καταθέτες εξωτερικού, π.χ. της Τράπεζας της Ελλάδας που μπορούν να οδηγήσουν σε έσοδα 2,5 – 3 δις ευρώ (από φορολόγηση). Η αίσθηση που προσπαθείτε να δώσετε ότι δεν με βολεύει, ότι προσπαθώ να κρύψω κάτι, να καλύψω κάποιον είναι λάθος και παραπλανητική.
(Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επιχείρησε εκ νέου να τον διακόψει προκαλώντας την αντίδραση του Τ. Νεράτζη.)

Ζ.Κ.: «Εδώ έβαλε τη χώρα στο μνημόνιο και ώρα θα λέτε να δείξουμε κατανόηση…!
Προστατέψτε τον κ. Πρόεδρε, όπως και τον κ.Βενιζέλο για να καταλαβαίνουν όλοι τι γίνεται.

Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Έγινε αντίγραφο για λόγους ασφάλειας. Δόθηκε το πρωτότυπο για αρχειοθέτηση στο γραφείο μου.

Ζ.Κ. Σε ποιον; ΝΕΡΑΤΖΗΣ: Μη διακόπτετε…

Ζ.Κ.: Να καταγραφεί πως ο κ. Νεράτζης δεν θέλει να καταγραφεί. Συντηρείτε τη συσκότιση. Συντηρήστε την κι άλλο για να καταλάβουν όλοι τι γίνεται.

Τ. ΝΕΡΑΤΖΗΣ: Δεν με ενδιαφέρουν οι παρεκτροπές σας. Έχω καταλάβει το λόγο για τον οποίο γίνεται αυτό. Μην υποβιβάζετε τη συζήτηση.

Ζ.Κ.: Περισσότερο από εσάς είναι αδύνατο.





Πηγη του διαλόγου από nocomments.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: