27.11.12

Δένδιας: Εγώ, δεν είμαι -μη μιλάς, μη γελάς- η ΕΛ.ΑΣ. ...


Επιεικής ο χαρακτηρισμός "γκάφα" , για την αποφυλάκιση του κατηγορούμενου για εμπλοκή στο μακελειό του Ρέντη...

Ο Δένδιας, αφού αμόλησε τα γνωστά και τετριμμένα -έχω μέτωπο με την παρανομία, κλπ. - δήλωσε στη Χούκλη (τι ευφυές!) , "εγώ, δεν είμαι η ΕΛ.ΑΣ. . Είμαι ο πολιτικός προϊστάμενός της" .
Ο "προϊστάμενος" , λοιπόν, βρήκε την ευκαιρία να...

σπεκουλάρει πάνω στην στημένη ιστορία -κατά του υπουργού Δικαιοσύνης, Αντώνη Ρουπακιώτη- με αφορμή την αποφυλάκιση του κρατούμενου που κατηγορείται για συμμετοχή στο μακελειό του Ρέντη.
"Η γκάφα είναι πολύ επιεικής χαρακτηρισμός" , είπε. Κι όταν η Χούκλη τον ρώτησε, "ποιος έχει την ευθύνη; " , απάντησε -δήθεν και τάχα μου- πως αυτός δεν είναι αρμόδιος πάνω στο ζήτημα αυτό.
Τέλος, πονηρά φερόμενος, δεν υπερκέρασε τον Βενιζέλο -που είπε ότι είναι αντισυνταγματικό κόμμα η Χρυσή Αυγή- λέγοντας πως "σέβομαι τις απόψεις του Βενιζέλου, αλλά αυτό το ζήτημα σηκώνει μεγάλη κουβέντα" .
Πονηρός, ο Κερκυραίος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: