19.12.12

Ο Καμμένος συγχωρεί, εγώ όχι...

fimotro.blogspot
  Η ψυχή μου δεν θα μπορέσει να ησυχάσει αν δεν τους σύρω (Αμυρά, Μπενέκο κτλ) σ’ όλα τα στάδια της ποινικής και αστικής δικαιοσύνης. Μέχρι το τέλος …
Γράφει ο Βασίλης Χήτος
Όχι ο Λιάτσος δεν είναι ένας απλά «αξιολύπητος» που υπό τον φόβο της ποινικής καταδίκης και της δυσβάστακτης χρηματικής αποζημείωσης ζήτησε δημόσια συγνώμη για τα αίσχη που διέπραξε, όταν...
ως νεόκοπος εκδότης έριχνε οχετό από ψεύδη στον Πάνο Καμμένο και τη σύζυγό του. Το έκανε κατά παραγγελία για να πλήξει τον περασμένο Απρίλη την αξιοπιστία ενός ανερχόμενου πολιτικού κινήματος. Και αυτό τα «χαλκεία των υπαλλήλων του κ. Σαμαρά …» το διέπραξαν ελαφρά τη καρδία. Τα ανταλλάγματα εξάλλου φάνηκαν αμέσως μετά, όταν η καταχρεωμένη εβδομαδιαία εφημερίδα [Παρασκευή+13] του Λίατσου έβαλε λουκέτο, ενώ στον ίδιο του … αναγνωρίστηκαν οι «υπηρεσίες του» και τον έκαναν διευθυντή ενημέρωσης στην ΕΡΤ. Το … μενού της βρώμικης εκστρατείας παριελάμβανε προεκλογικά και εμένα όταν με απανωτά πρωτοσέλιδα ο «Ελεύθερος Τύπος» των Αμυρά, Μπενέκου κτλ, χρησιμοποιώντας παρακρατικούς μηχανισμούς υπόδικων ΚΥΠατζίδων, επιχείρησαν να με εντάξουν ως επαγγελματία δημοσιογράφο στα «μαύρα ταμεία» αυτής της υπηρεσίας. Εγώ όμως δυστυχώς για τους Αμυρά, Μπενέκο κτλ δεν είμαι πρόεδρος κόμματος και δεν έχω τόσο μεγάλη καρδιά για να μπορέσω να τους συγχωρέσω. Ήμουν ένας απλός υποψήφιος Βουλευτής του Πάνου Καμμένου στα Γιάννενα και η ψυχή μου δεν θα μπορέσει να ησυχάσει αν δεν τους σύρω σ’ όλα τα στάδια της ποινικής και αστικής δικαιοσύνης.
 Μέχρι το τέλος …

Δεν υπάρχουν σχόλια: