17.1.13

«Ουδέποτε ενημερώθηκα αρμοδίως για την ύπαρξη της λίστας Λαγκάρντ», είπε ο Παπαδήμος......


...μεταφέροντας την ευθύνη στον Βενιζέλο...
«Ουδέποτε ενημερώθηκα αρμοδίως για την ύπαρξη της επονομαζόμενης Λίστας Λαγκάρντ» αναφέρει στο λιτό υπόμνημά του ο πρώην πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος τον οποίο Ανεξάρτητοι Ελληνες και Χρυσή Αυγή προτείνουν για... παραπομπή σε προανακριτική επιτροπή.

Με τον τρόπο αυτό ο πρώην πρωθυπουργός μεταφέρει την ευθύνη στον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο που ως υπουργός Οικονομικών τότε όφειλε να τον ενημερώσει.

Συγκεκριμένα, στο κείμενό του αναφέρει: «Πρώτον, κατά την διάρκεια της θητείας μου ως Πρωθυπουργού, ουδέποτε ενημερώθηκα αρμοδίως για την ύπαρξη της επονομαζόμενης Λίστας Λαγκάρντ ούτε για οποιοδήποτε ζήτημα που συνδέεται με την υπόθεση αυτή.

Δεύτερον κατά την διάρκεια της θητείας μου ως Πρωθυπουργού, το όλο θέμα δεν είχε λάβει δημοσιότητα και δεν περιήλθαν σε γνώση μου πληροφορίες από καμιά άλλη πηγη για την λίστα Λαγκάρντ ούτε για τα ζητήματα που αναδείχθηκαν τον Οκτώβριο του 2012 και μετά τις πρόσφατες καταθέσεις στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, καθώς και από την έρευνα που διεξάγεται από τους οικονομικούς εισαγγελείς.

Δεν υπήρξαν, επομένως, ενημέρωση, γεγονότα ή άλλες πληροφορίες που να αιτιολογούν, εκ μέρους μου, τη διερεύνηση των ζητημάτων σχετικών με την επονομαζόμενη «λίστα Λαγκάρντ». Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, ουδεμία ευθύνη συντρέχει στο πρόσωπό μου και η πρόταση των ως άνω βουλευτών δεν ευσταθεί».




protothema.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: