4.1.13

Ας μου ρίξουν και γιαούρτια. Δεν πρόκειται να κρυφτώ...


Ο Καμίνης περιέγραφε του λεκτικούς προπηλακισμούς που δέχτηκε, ενώ Τρέμη και Ντερμπεντέρης προσπαθούσαν να μεγαλοποιήσουν το ζήτημα, με ερωτήσεις του τύπου "φορούσαν κουκούλες; " , "φοβήθηκαν τα παιδιά σας; " ...

Ο δήμαρχος Γιώργος Καμίνης περιέγραψε, μάλλον ψύχραιμα, την επίθεση που δέχτηκε από αγνώστους με λεκτικούς προπηλακισμούς.
"Μου λέγαν πως είμαι χαφιές του Δένδια και...

δεν θα μπορώ να κυκλοφορώ μόνος μου. Δεν πρόκειται να υποκύψω, ούτε και να κρυφτώ και ας μου ρίξουν και γιαούρτια" .
Τρέμη και Ντερμπεντέρης δεν έμειναν ικανοποιημένοι και ήθελαν να ανεβάσουν τους τόνους της αφήγησης.
"Φοβήθηκαν και τα παιδιά σας; " , ρώτησε με την πρέπουσα συμπόνια η Τρέμη, για να πάρει την απάντηση, "δεν κατάλαβαν τι είχε συμβεί" . Όταν δε, ο Καμίνης έλεγε πως δεν πρόκειται να υποκύψει σε καμιά τρομοκρατία, ακούστηκε η Τρέμη να το ερμηνεύει αυτό με την ερώτηση, "δηλαδή, μιλάτε για τρομοκρατία; " .
Από κοντά και ο Ντερμπεντέρης, να ρωτάει αν φορούσαν κουκούλες.
Κλασικό δείγμα αντικειμενικής, αδέσμευτης και έγκυρης δημοσιογραφίας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: