4.1.13

Έρχονται οι διανοούμενοι...


Ο Παπαχρήστος περιποιείται τον "πρόεδρο" Μιχελάκα...

Αποκαταστάθηκε ο Μιχελάκης.
ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ νέο της ημέρας, γιατί πρέπει να αλλάξω κλίμα, είναι ότι επιτέλους αποκαταστάθηκε ο Γιάννης Μιχελάκης καθώς...

ανακοινώθηκε χθες ότι με απόφαση του προέδρου Αντώνη αναλαμβάνει επικεφαλής του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κων. Καραμανλής (ο πραγματικός, προσθέτω για ευνόητους λόγους).

ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ φυσικό του τηλεφώνησα για να πληροφορηθώ τα σχέδιά του:
- Καλημέρα πρόεδρε...
- Οχι σε παρακαλώ, διότι κινδυνεύω να καταταγώ στη χορεία του γνωστού αφορισμού σύμφωνα με τον οποίο «αν πετάξεις μια πέτρα ή σκύλο θα πετύχεις ή πρόεδρο».
- Ποια είναι τα σχέδιά σας...
- Εχω στο μυαλό μου διάφορα, έχω επεξεργαστεί πράγματα. Αν έχεις όρεξη για δουλειά, αυτό είναι ένα σημαντικό εργαλείο επεξεργασίας θέσεων και παραγωγής πολιτικής.
- Θα πλαισιωθείτε από επιστήμονες;
- Εννοείται, θα λειτουργήσουμε ως think tank και θα βοηθήσουμε με τις προτάσεις μας...

ΑΥΤΑ να τα βλέπει ο διπλανός μου ο Κανέλλης, ο οποίος με το που άκουσε ότι ο Μιχελάκης τοποθετήθηκε πρόεδρος του Ινστιτούτου, μου φώναξε «έρχονται οι διανοούμενοι», ατάκα την οποία αφήνω εντελώς ασχολίαστη...


Γιώργος Παπαχρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια: