13.1.13

Ασύμμετρες σχέσεις...


Τι είναι αυτό που κάνει άραγε τον κ. Π. Καμμένο (των Ανεξάρτητων Ελλήνων) να «πέφτει» στην αγκαλιά της Χρυσής Αυγής; Οι...

ασύμμετρες σχέσεις ή οι βαθύτερες ανάγκες που έχουν προκύψει μετά την αποχώρηση τόσων μελών από το κόμμα; Αταίριαστη βεβαίως δεν μπορείς να την πεις τη «συμμαχία» ακριβώς μιας και ιδεολογικά οι σφαίρες που κινείται η φιλοσοφία του κ. Καμμένου, μου λένε, ότι τέμνονται αρκούντως βαθιά με την ιδεολογία και με ορισμένες πολιτικές του ακραίου κόμματος του κ. Β. Μιχαλολιάκου. Λέτε όμως το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή έσπευσε αμέσως να «αγκαλιάσει» την πρόταση του κ. Καμμένου να προτείνει την παραπομπή του κ. Γ. Παπανδρέου και (κυρίως) του κ. Λ. Παπαδήμου να ήταν απλώς μια τυχαία συνεργασία;

Σας πληροφορώ ότι το θέμα το έψαξα και εκείνο που μου είπαν οι γνωρίζοντες είναι ότι ενώ ο κ. Καμμένος στην αρχή είχε επιτεθεί στη Χρυσή Αυγή (την είχε χαρακτηρίσει και «νεοναζιστικό κόμμα»), εν συνεχεία, μια καλή πρωία, ενημέρωσε μερικά από τα στελέχη του ότι ομαλοποιήθηκαν οι σχέσεις του με τη Χρυσή Αυγή. Ετσι τουλάχιστον μου είπαν συνεργάτες του. Ισως, όπως μου εξήγησαν, να έγινε αυτό μετά τις διαρροές ψηφοφόρων που είχε την εποχή που φλέρταρε με τον ΣΥΡΙΖΑ σε ένα κοινό αντιμνημονιακό πεδίο.

Κάποιο πουλάκι όμως από αυτά που κελαηδούν συχνά στα πέριξ του Συντάγματος μου υπενθύμισε ότι ο κ. Καμμένος έχει εις βάρος του πολλές αγωγές, με απαιτήσεις πολλών εκατομμυρίων και επιδιώκει τη βουλευτική ασυλία και στις επόμενες εκλογές με ζέση.


BHMAτοδοτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: