8.1.13

Καταθέτει αγωγή ο Καραχάλιος...



Μήνυση και αγωγή κατά παντός υπευθύνου θα καταθέσει ο Νίκος Καραχάλιος, για την «πλαστογράφηση της υπογραφής του» στο θέμα της απόπειρας υπεξαίρεσης του ΕΟΤ, όπως γνωστοποιησε σήμερα.

Η... δήλωση του κ. Καραχάλιου:

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι ασυμβίβαστος σε θέματα διαφάνειας, όπως λένε και οι επαγγελματίες πολιτικοί, ένας εκ των οποίων θυμίζω ότι δεν είμαι.

Σήμερα λοιπόν, προσήλθα και κατέθεσα οικειοθελώς ως μάρτυρας όσα γνωρίζω, καθώς και τα σχετικά έγγραφα που θα διευκολύνουν τη δικαστική έρευνα σχετικά με το ζήτημα της πλαστογράφησης της υπογραφής μου.

Στη συνέχεια, δήλωσα, παράσταση πολιτικής αγωγής.

Σε αυτή τη δίκη θα είμαι κατήγορος.

Αυτό συνεπάγεται μήνυση και αγωγή κατά παντός υπευθύνου για την προσπάθεια παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης, τόσο για την προαναφερόμενη πλαστογράφηση, όσο και την προσπάθεια σπίλωσης του προσώπου μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια: