7.1.13

Εδωσα το cd σε συνεργάτη μου...



...του είπα να κάνει μια κόπια και να φυλάξει το cd...
Οποια ευθύνη υπάρχει την έχω εγώ. Δεν ευθύνεται κανένας συνεργάτης μου.
"Εγω  έδωσα τη λίστα με ρητή εντολή να τσεκάρουν τα ποσά που υπάρχουν.
Μου είπαν ότι είναι 2 δις δολάρια και κάτι. Τότε εγώ έδωσα τα 20 ονόματα από τα 2.000 που αντιπροσώπευαν το 1 δις στον επικεφαλής του ΣΔΟΕ".
Η Στάη τον στρίμωξε εδώ και οι απαντήσεις του Παπακωνσταντίνου δεν ήταν πειστικές.
- Δεν ... μπορώ να φανταστώ ότι δεν θελήσατε να δείτε όλα τα ονοματα.
- Όχι δεν ήταν η δουλειά του υπουργού αυτή.
Η Στάη επέμενε "Μα, μπορεί κάποιο από αυτά τα ονόματα να είχε τεραστιο ενδιαφέρον. Να βαζε φωτιά στην Ελλάδα. Είναι δυνατόν?".
Κι εδώ ο Παπακωνσταντίνου δεν μπόρεσε να δωσει καμιά πειστική απάντηση..

Δεν υπάρχουν σχόλια: