5.2.13

Παναγούλης: Εχω ακόμη στο κορμί μου, τη βια (ΒΙΝΤΕΟ)...


...και τα καψίματα από τα τσιγάρα.
Τον Λαυρεντιάδη τον γυρνούσαν από νοσοκομείο σε νοσοκομείο, επειδή τους εκβίαζε...
"Εγώ έχω ακόμα στο κορμί μου τη βία και τα καψίματα από τα τσιγάρα, κι όταν είδα αυτά τα παιδιά (σ.σ. συλληφθέντες της... ληστείας στο Βελβεντό) ανατρίχιασα", είπε ο Στάθης Παναγούλης (ΣΥΡΙΖΑ) στο πρωινό του ΑΝΤ-1. Και τόνισε πως "τι σχέση έχει η δημοκρατία μ' αυτά; Η δημοκρατία δεν εκδικείται".

Στην πορεία της κουβέντας αρνήθηκε να δεχθεί ερωτήσεις από τον κ. Μαργαρίτη της ΔΗΜΑΡ (επειδή, όπως είπε νωρίτερα στο Mega τον καθύβριζε ο κ. Χατζησωκράτης), ενώ προχώρησε και σε μια καταγγελία. Αφού διερωτήθηκε για το τι συμβαίνει με τους "ληστές με τα κοστούμια", είπε ότι "τον κ. Λαυρεντιάδη τον γυρνούσαν από νοσοκομείο σε νοσοκομείο, επειδή τους εκβίαζε, έκαναν μυστικά ραντεβού μαζί του πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες για να μην μιλήσει"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: