8.2.13

Παπασταύρου: Είμαι στη λίστα Λαγκάρντ γιατί...


Η απάντηση του στενού συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά για την εμπλοκή του στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ...
Ιδιαίτερος σάλος είχε προκληθεί όταν δημοσιοποιήθηκαν τα ονόματα της λίστας Λαγκάρντ και...
βρέθηκε το όνομα του Σταύρου Παπασταύρου μέσα σε αυτή. Ο στενός συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά με σημερινή του ανακοίνωση διαλύει κάθε σκιά που μπορεί να υπάρχει γύρω από το όνομα του ενώ εξαπολύει επίθεση εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ

Διαβάστε την ανακοίνωσή του

Θα το πω άλλη μία φορά για εκείνους που, δήθεν, δεν το ξέρουν: Ήμουν δικηγόρος διεθνούς επενδυτικής εταιρείας διαχείρισης αμοιβαίων κεφαλαίων που δραστηριοποιείτο κυρίως στο εξωτερικό.

Δεν έχω, όμως, καμία σχέση με φαντασιώσεις για λογαριασμούς 550 εκατομμυρίων ευρώ, με Siemens, C4I, Κατάρ κλπ.

Το όνομά μου υπάρχει στη Λίστα λόγω ενός εταιρικού λογαριασμού που δεν ανήκει σε εμένα αλλά σε επιχειρηματία πελάτη μου, όπως επιβεβαιώθηκε καθαρά από την αρχή και από τον ίδιο.

Όμως θέμα υπάρχει. Θέμα πολιτικού αμοραλισμού του ΣΥΡΙΖΑ, που πιστεύει ότι η πολιτική ασκείται με ψεύτικες κατηγορίες και κύματα λάσπης...
parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: