18.2.13

Ouzoubourou TV...



Νέα στήλη στα Media της Ελευθεροτυπίας...

* Χρήστος: Τα 'μαθες;

* Ντορίτα: Οχι, τι έγινε;

* Τέλειωσε το...

Dancing.

* Σώπα, από χθες το βράδυ!

* Πονήρω.

* Θες να μου πεις ότι εσύ δεν το είδες;

* Αλλο είδα εγώ.

* Στον ύπνο σου ή στον ξύπνιο σου;

* Τον Σταύρο Θεοδωράκη είδα.

* Αρα στον ξύπνιο.

* Σταμάτα πια! Τον είδα στον προγραμματισμό του MEGA.

* Δεν σου έχω πει να μη δουλεύεις υπερωρίες;

*Η δουλειά δεν με φοβίζει! Τον είδα λοιπόν να επιστρέφει, από αυτή την Κυριακή που μας έρχεται, στην παλιά του τη θέση, το βράδυ. Εναλλάξ με Παύλο Τσίμα και «Ερευνα».

* Εμ, βέβαια. Τώρα που έφυγε η Ζέτα από τη μέση, δεν φοβούνται πια.

* Γιατί, εσύ τη φοβόσουνα;

* Εμένα δεν μου παίρνουν την AGB, μόνο την πίεση.

* Ατρόμητα τα αγόρια!

* Και τα κορίτσια...

* Ποια κορίτσια;

* Το νέο κορίτσι του ΑΝΤ1 ντε, που το είχανε πετάξει το πρωί και τώρα θα πάει βράδυ!

* Ποιο βράδυ, της Κυριακής;

* Ναι σου λέω, απέναντι στα θηρία.

* Και ποια είναι αυτή η ηρωίδα.

* Η Κατερίνα Αντωνοπούλου, με την εκπομπή «Σε πρώτο πλάνο».

* Αυτή δεν είναι που την είχε μασουλήσει ο «Μπομπ Σφουγγαράκης»;

* Και όχι μόνο. Και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, επίσης.

* Αργεί κι ο Μάιος...

* Γιατί;

* Για να χορέψει στα κάρβουνα, με τους αναστενάρηδες, η δόλια.

* Δεν πειράζει, ας χορέψει μέχρι τότε στο ταψί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: