14.3.13

Τι θέλει και ρεζιλεύεται!...

Νέα συνέντευξη (ΣΚΑΙ)...
 Θλιβερός. Γι' άλλη μια φορά. Δυστυχώς. Ας κρατήσει - αλλά, ποιος να του το ΄πει- το δικαίωμα σιωπής.
Από το καρτοτηλέφωνο της φυλακής, την... ώρα του προαυλισμού, κατευθείαν στα νύχια του - κατάλληλου για την περίσταση, ανθρώπου- Ευαγγελάτου.  
Από το ΣΚΑΙ: 
"Ολα είναι στημένα. Δεν υπάρχουν αποδείξεις εις βάρος μου", είπε ο Ακης και τόνισε πως «κατηγορούν τη γυναίκα μου και το παιδί μου είναι σε εξορία».
Στη συνέχεια της συνέντευξης, υποστήριξε οτι «είναι όλα νόμιμα. Που ξέρουν τα περιουσιακά μου στοιχεία;», «είμαι αθώος, δεν έχει βρεθεί τίποτα εναντίον μου. Κανείς δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα» .
«Παράνομα μπήκαν στο σπίτι μου, δεν ξέρω τι χαρτιά βρήκαν» σημείωσε επίσης.
Ανέφερε ότι το Συμβούλιο Εφετών απέρριψε το αίτημά του για αυτοπρόσωπη παρουσία, αλλά και δεν κάλεσε το ΚΥΣΕΑ της περιόδου εκείνης, όπως ο ίδιος είχε ζητήσει. «Θέλουν να τα κουκουλώσουν» είπε χαρακτηριστικά.

Σε σχέση με τη μαρτυρία του ξαδέρφου του, Νίκου Ζήγρα, ο πρώην υπουργός τόνισε ότι πρόκειται για έναν βαριά άρρωστο άνθρωπο, τα λόγια του οποίου θα πρέπει να εξεταστούν, σε σχέση με την κατάσταση της υγείας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: