3.3.13

«Δεν πρόκειται να κάνω κόμμα»...


Με δήλωση του ο Μ. Θεοδωράκης διαψεύδει τα σενάρια που τον θέλουν να παίρνει πολιτική πρωτοβουλία. «Κάτι τέτοιο είναι τελείως έξω από... τις προθέσεις μου», τονίζει.

Ολόκληρη η δήλωση:

«Θα ήθελα να δηλώσω, ότι είμαι πάντα πρόθυμος και έτοιμος να υποστηρίξω οποιαδήποτε κίνηση πολιτών με στόχους παράλληλους με εκείνους του Κ.Α.Π. (Σπίθας). Επειδή έχει ακουστεί ότι πρόκειται να πάρω πολιτική πρωτοβουλία είτε μόνος είτε μαζί με άλλους, πρέπει να πω, ότι κάτι τέτοιο είναι τελείως έξω από τις προθέσεις μου.Ό,τι είχα να πω, το είπα και ό,τι έπρεπε να πράξω, το έπραξα.

Πιστεύω ότι έχω εκπληρώσει το Χρέος μου προς τον Λαό και την Πατρίδα μου. Και εύχομαι να βρεθεί το συντομότερο εκείνη η δύναμη που θα εμπνεύσει τον Λαό και θα τον πείσει να αγωνιστεί σύσσωμος για να σωθεί η Πατρίδα μας».



real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: