26.5.13

Και επίσημα στη Μπάρτσα ο Νεϊμάρ!...


Τέλος στις πληροφορίες, στα σενάρια, στις υποθέσεις! Για τα επόμενα πέντε χρόνια ο Νεϊμάρ θα είναι παίκτης της Μπαρτσελόνα, όπως αρχικά γνωστοποίησε ο ίδιος και στη συνέχεια το επιβεβαίωσαν και οι Καταλανοί με ανακοίνωσή τους!

Ο...
Βραζιλιάνος άσος ήθελε να το κρατήσει κρυφό μέχρι την Δευτέρα, αλλά δεν άντεξε και μέσω δήλωσης που έκανε, τόνισε πως από του χρόνου θα αγωνίζεται στην Βαρκελώνη, ενώ αναμένεται να μεταβεί εκεί αύριο για να υπογράψει το νέο πενταετές συμβόλαιό του.

Φυσικά, ο διεθνής άσος δεν ξέχασε την ομάδα από την οποία αποχωρεί κι ευχαρίστησε τους πάντες για όσα έζησε για εννιά χρόνια στη Σάντος και κυρίως τους οπαδούς της.

«Κόσμε, οι φίλοι μου και η οικογένεια μου με βοήθησαν να γράψω δύο κουβέντες. Δεν πρόκειται να τραβήξει μέχρι την Δευτέρα η υπόθεση. Το περιβάλλον μου ήδη γνωρίζει την απόφασή μου. Την Δευτέρα υπογράφω συμβόλαιο με τη Μπαρτσελόνα. Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους της Σάντος για αυτά τα εκπληκτικά εννιά χρόνια που πέρασα εδώ. Ποτέ δεν θα ξεχάσω τις στιγμές κι όσα έζησα. Μόνο αυτή η ομάδα θα μπορούσε να μου δώσει την ευκαιρία να ζήσω τόσο σημαντικές στιγμές, μέσα κι έξω από το γήπεδο. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στους φιλάθλους της ομάδας γιατί με υποστήριξαν και στα πιο δύσκολα. Θα είναι για πάντα στην καρδιά μου. Αύριο (Κυριακή) θα παίξω το τελευταίο μου παιχνίδι με την Σάντος. Ήθελα να αγωνιστώ ακόμα μια φορά για να ακούσω τους φιλάθλους να φωνάζουν το όνομά μου. Είναι μια περίεργη κατάσταση για εμένα, από τη μια λύπη που φεύγω, από την άλλη χαρά για τη νέα πρόκληση. Ελπίζω ο Θεός να με βοηθήσει στις επιλογές μου. Πάντα μαζί σου Σάντος», το μήνυμα του Νεϊμάρ!

Και πριν καλά-καλά περάσουν λίγα λεπτά από την ανακοίνωση του Βραζιλιάνου, ήρθε η Μπαρτσελόνα μέσω Twitter να επιβεβαιώσει το γεγονός, γνωστοποιώντας την πενταετή συμφωνία της με τον ποδοσφαιριστή, βάζοντας και... με τη βούλα οριστικό τέλος στην υπόθεση!

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: