7.5.13

Συνεχίζεται αύριο η δίκη του Άκη...



crimenet.gr
Στο εδώλιο του Εφετείου Αθηνών κάθονται εκ νέου αύριο, 8 Μαΐου, ο 'Ακης Τσοχατζόπουλος κι άλλα 18 άτομα, πρώην συνεργάτες του και μέλη της οικογένειάς του.
Η πολύκροτη δίκη για τις μίζες, που φέρονται ότι ...
διακινήθηκαν επί των ημερών της υπουργίας του Άκη Τσοχατζόπουλου, ξεκίνησε στις 22 Απριλίου στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων.
Από τους 19 κατηγορούμενους, αθώοι δήλωσαν ο πρώην υπουργός Άμυνας και άλλοι 17 κατηγορούμενοι, ενώ μόνο ο εξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου Νικόλαος Ζήγρας δήλωσε ένοχος για όσα ο ίδιος έχει ομολογήσει, όπως διευκρίνισε.
Ο κ. Τσοχατζόπουλος δήλωσε ενώπιον του δικαστηρίου: «Αρνούμαι κατηγορηματικά και απόλυτα το κατηγορητήριο σε βάρος μου».
«Με αυτό επιχειρείται να δημιουργηθεί οργάνωση με σκοπό να ξεπλυθεί χρήμα και ότι πίσω από αυτή βρίσκεται ο πρώην υπουργός Άμυνας. Το κατηγορητήριο είναι κατάπτυστο. Μήπως υπάρχει μια καθοδηγούμενη πορεία για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα;
Είναι άδικη, παράνομη και καταχρηστική αυτή η συμπεριφορά εναντίον μου κι εναντίον της κόρης μου και της γυναίκας μου.
Να επιληφθείτε της αίτησης αποφυλάκισης που έχει καταθέσει η σύζυγος μου. Εμένα ζητούσαν και φυλάκισαν τη γυναίκα μου», συνέχισε σε δηλώσεις του ο ίδιος.
Το δικαστήριο αναμένεται να συνεδριάζει τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, ώστε να έχει ολοκληρωθεί η εκδίκαση πριν συμπληρωθεί το 18μηνο - ανώτατο όριο προφυλάκισης - για όσους κατηγορουμένους παραμένουν προφυλακισμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: