8.5.13

Τέλος ο Σερ Άλεξ!...


Ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον παίρνει… σύνταξη και αποχωρεί από την Γιουνάιτεντ, όπως ενημέρωσε η ίδια η ομάδα

Όπως αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο...
Σερ Άλεξ Φέργκιουσον αποσύρεται από τους πάγκους και αποφασίζει μετά από 26 χρόνια να πάρει… σύνταξη!

Ο προπονητής των «κόκκινων διαβόλων» κατέκτησε δεκατρία πρωταθλήματα σε 26 χρόνια και θεωρείτε ο πιο πετυχημένος τεχνικός στην ιστορία του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Ο Φέργκιουσον πήρε την απόφαση να αποσυρθεί στο τέλος της σεζόν και το ανακοίνωσε επίσημα σήμερα (8/5).

Τελευταίο ματς του Σερ Άλεξ στους πάγκους θα είναι αυτό με την Γουέστ Μπρόμγουιτς στις 19 Μαΐου, ενώ στις 12 του ίδιου μήνα θα δώσει το τελευταίο ματς στο «Όλντ Τράφορντ», μπροστά στο κοινό της ομάδας του, με την Σουόνσι.

Αναλυτικά η δήλωση της αποχώρησης του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου:

«Η απόφαση να αποσυρθώ είναι αποτέλεσμα μεγάλης σκέψης και δεν την πήρα ελαφρά τη καρδία. Είναι η κατάλληλη στιγμή.

Ήταν σημαντικό για μένα να αφήσω μία οργανωμένη ομάδα στην καλύτερη δυνατή φόρμα και πιστεύω ότι το έχω κάνει. Η ποιότητα αυτής της πρωταθλήτριας ομάδας και η ισορροπία των ηλικιών σε αυτή είναι οιωνός για συνεχόμενες επιτυχίες στο υψηλότερο επίπεδο και στο μέλλον, ενώ και οι νέοι παίκτες και οι υποδομές που υπάρχουν γι` αυτούς διασφαλίζουν ένα λαμπρό μέλλον για τον σύλλογο.

Το προπονητικό μας κέντρο είναι ανάμεσα στα καλύτερα παγκοσμίως και το "σπίτι" μας, το Ολντ Τράφορντ θεωρείται δίκαια ένα από τα καλύτερα γήπεδα στον κόσμο.

Προχωρώντας μπροστά, είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που θα αναλάβω ρόλο τεχνικού διευθυντή και πρεσβευτή του συλλόγου. Με αυτές τις δραστηριότητες, μαζί και με τα πολλά άλλα ενδιαφέροντά μου, ανυπομονώ για το μέλλον.

Θα πρέπει να αναφερθώ και στην οικογένειά μου, η αγάπη τους και η στήριξή τους ήταν πολύ σημαντική. Η σύζυγός μου, Κάθι, ήταν το πρόσωπο-κλειδί σε όλη την καριέρα μου, ένας "βράχος" σταθερότητας και εμψύχωσης. Τα λόγια δεν αρκούν για να εκφράσουν τί σήμαινε αυτό για μένα.

Όσον αφορά τους παίκτες και το τεχνικό μου επιτελείο, τόσο το τωρινό όσο και του παρελθόντος, θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους για το εξωπραγματικό επίπεδο επαγγελματισμού και αφοσίωσης που βοήθησαν να φτάσουμε σε τόσους θριάμβους. Χωρίς τη συνεισφορά τους η ιστορία αυτής της σπουδαίας ομάδας δεν θα ήταν τόσο πλούσια.

Τα πρώτα μου χρόνια, η υποστήριξη του διοικητικού συμβουλίου και κυρίως του Σερ Μπόμπι Τσάρλτον μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση και τον χρόνο να χτίσω περισσότερο έναν ποδοσφαιρικό σύλλογο, παρά απλά μία ποδοσφαιρική ομάδα.

Την τελευταία δεκαετία, η οικογένεια Γκλέιζερ μου παρείχε τα εφόδια να προπονήσω τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ όσο καλύτερα μπορούσα και ήμουν απίστευτα τυχερός που δούλεψα με έναν ταλαντούχο κι έμπιστο εκτελεστικό διευθυντή όπως ο Ντέιβιντ Τζιλ. Είμαι πραγματικά ευγνώμων σε όλους τους.

Ευχαριστώ και τους οπαδούς. Η στήριξη που μου έχετε δείξει αυτά τα χρόνια είναι πραγματικά συγκινητική. Ήταν τιμή κι απίστευτο προνόμιο το γεγονός ότι μπόρεσα να καθοδηγήσω την ομάδα σας και θα φυλάω σαν θησαυρό τον χρόνο μου ως προπονητής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ».


woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: