14.5.13

«Η Ελλάδα μου, ήλιος και θάλασσα» το σημερινό doodle της Google...

Νικητής «Doodle 4 Google» (4η-6η Δημοτικού) - Η Ελλάδα μου, ήλιος και Θάλασσα,  ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΕΥΝΙΚ, 2ο Δημοτικό Σχολείο, Λιτόχωρο

Νικητής «Doodle 4 Google» (4η-6η Δημοτικού) - Η Ελλάδα μου, ήλιος και Θάλασσα, ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΡΕΥΝΙΚ, 2ο Δημοτικό Σχολείο, Λιτόχωρο Το λογότυπο του Αστέριου, με τίτλο «Η Ελλάδα μου, ήλιος και θάλασσα», ξεχώρισε ανάμεσα σε 60 συνολικά doodle, που είχαν περάσει στην τελική φάση. «Ζωγράφισα το doodle με ένα μεγάλο ήλιο, τη θάλασσα και την ελληνική σημαία γιατί για εμένα αυτά είναι η Ελλάδα», αναφέρει ο Αστέριος.
Νικητής «Doodle 4 Google» (1η-3η Δημοτικού) - Η Ελλάδα μου, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΡΕΛΑ, 2/θέσιο Πειραματικό Σχολείο Πατρών Νικητής «Doodle 4 Google» (1η-3η Δημοτικού) - Η Ελλάδα μου, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΡΕΛΑ, 2/θέσιο Πειραματικό Σχολείο Πατρών Η ψηφοφορία του κοινού ανέδειξε έναν νικητή για κάθε μία από τις τέσσερις ηλικιακές ομάδες, στις οποίες είχαν χωριστεί τα έργα των μαθητών (1η-3η δημοτικού, 4η-6η δημοτικού, γυμνάσιο, λύκειο), ενώ στη συνέχεια ένας από αυτούς αναδείχθηκε ο εθνικός νικητής.
Νικητής «Doodle 4 Google» (Γυμνάσιο) - Ηλιοβασίλεμα αλλά Ελληνικά, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΑΣ, Γυμνάσιο Κομποτιού Άρτας Νικητής «Doodle 4 Google» (Γυμνάσιο) - Ηλιοβασίλεμα αλλά Ελληνικά, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΑΣ, Γυμνάσιο Κομποτιού Άρτας Στην κριτική επιτροπή που ανέδειξε τα 60 καλύτερα λογότυπα συμμετείχαν ο αναπληρωτής καθηγητής της σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας Άγγελος Αντωνόπουλος, ο υπεύθυνος του τομέα graphic design του κολεγίου Βακαλό Μιχάλης Γεωργίου, ο συγγραφέας και πρόεδρος του ελληνικού τμήματος της ΙΒΒΥ Βαγγέλης Ηλιόπουλος, η ηθοποιός Μαρία Καβογιάννη, η αντιπρόεδρος του μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης Ίρις Κρητικού, η διευθύντρια του ίδιου μουσείου Εύα Σταμάτη και ο ηθοποιός Βασίλης Χαραλαμπόπουλος.
Νικητής «Doodle 4 Google» (Λύκειο) - Ελλάδα, η μητέρα κάθε πολιτισμού, ΕΛΕΖΙ ΓΚΕΡΑΛΝΤ, 1ο Γενικό Λυκείο Κομοτηνής Νικητής «Doodle 4 Google» (Λύκειο) - Ελλάδα, η μητέρα κάθε πολιτισμού, ΕΛΕΖΙ ΓΚΕΡΑΛΝΤ, 1ο Γενικό Λυκείο Κομοτηνής Εδώ μπορείτε να δείτε μερικά από τα έργα των μαθητών, που είχαν περάσει στην τελική φάση. 
*Τα doodles είναι ξεχωριστές εκδόσεις του λογοτύπου της Google που εμφανίζονται στην αρχική της σελίδα
enet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: