1.8.13

«Ψέματα επιβλαβή για την Ισπανία» χαρακτηρίζει ο Ραχόι τις κατηγορίες σε βάρος του...

Επίθεση στην αντιπολίτευση που «ενθαρρύνει ψέματα και φαλκιδεύσεις» εξαπέλυσε ο ισπανός πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι, δίνοντας εξηγήσεις στους βουλευτές για το σκάνδαλο Μπάρθενας και τα μαύρα κομματικά ταμεία του...
κυβερνώντος Λαϊκού Κόμματος. Αναγνώρισε μεν -για πρώτη φορά- ότι έκανε «λάθος που εμπιστεύτηκε» τον πρώην ταμία του κόμματος (και νυν υπόδικο), ανέφερε όμως ότι οι αιτιάσεις αυτές ρίχνουν την σκιά τους στην Ισπανία και στην ευαίσθητη πορεία της προς την οικονομική ανάπτυξη.

Ο Μαριάνο Ραχόι εμφανίστηκε ενώπιον των βουλευτών την Πέμπτη, επιλέγοντας να παραστεί σε ειδική συνεδρίαση για την υπόθεση Μπάρθενας μετά την απειλή των αντιπολιτευόμενων Σοσιαλιστών για πρόταση μομφής.

«Έσφαλα που κράτησα την εμπιστοσύνη μου σε κάποιον που δεν το άξιζε» είπε στην ομιλία του ο Ραχόι, αναφερόμενος στον πρώην ταμία και την στήριξη που είχε από την ηγεσία του Λαϊκού Κόμματος. Επέμεινε πως αυτό δεν ήταν απόπειρα συγκάλυψης, ενώ απέρριψε εκ νέου τις κατηγορίες για προσωπικό του όφελος.

Κατηγόρησε την αντιπολίτευση πως ενθαρρύνει «ψέματα και φαλκιδεύσεις» τα οποία, όπως είπε, «βλάπτουν την την εικόνα της Ισπανίας», σύμφωνα με την El Mundo.

Απευθυνόμενος ανοικτό στο αντιπολιτευόμενο PSOE και στον αρχηγό του, ο Ραχόι είπε: «Κύριε Ρουμπαλκάμπα, μην μας απειλείτε με πρόταση μομφής, τα μέσα του Συντάγματος δεν είναι απειλές».

Επαναλαμβάνοντας πως το Λαϊκό Κόμμα δεν κρατούσε «διπλά βιβλία», ο ισπανός πρωθυπουργός ανέφερε πως προτεραιότητα είναι η οικονομική ανάκαμψη της Ισπανίας και απέρριψε ξανά κάθε ενδεχόμενο παραίτησής του.

«Δεν θα δηλώσω ένοχος, επειδή δεν είμαι. Ούτε θα παραιτηθώ, ούτε θα προκηρύξω εκλογές» σημείωσε.

«Δεν έχω κανένα τεκμήριο κανενός είδους που να επιτρέπει να θεωρήσουμε ότι το κόμμα μου χρηματοδοτήθηκε παράνομα» σημείωσε ο Ραχόι. «Δεν είμαι η προσωποποίηση της αρετής, αλλά είμαι ένας δίκαιος και έντιμος άνθρωπος» πρόσθεσε.
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: