2.8.13

Αρετή: Αρνούμαι να πιστέψω ότι όλες οι κατηγορίες κατά του πατέρα μου είναι αλήθεια...



crimenet.gr

Δεν θα γίνω κατήγορος του πατέρα μου, είπε στην απολογία της στο τριμελές εφετείο κακουργημάτων η Αρετή Τσοχατζοπούλου, κόρη του πρώην υπουργού Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλου.

«Στην ανάκριση ήθελα να ...
προστατεύσω τον πατέρα μου, με δική μου πρωτοβουλία, όσον αφορά την αγοραπωλησία του ακινήτου επί της οδού Κεφαλληνίας. Αγαπάω τον πατέρα μου, τον εκτιμώ, δεν θα γίνω εγώ κατήγορός του», είπε η κόρη του κατηγορούμενου πρώην υπουργού.

Κατά την άποψη της Αρετής Τσοχατζοπούλου δεν υπάρχει εικονικότητα στην αγορά του ακινήτου της Δεινοκράτους. «Είμαι αθώα», είπε κλαίγοντας και συνέχισε: «Έχω τρία παιδιά, αρνούμαι να πιστέψω ότι όλα αυτά για τα οποία κατηγορούν τον πατέρα μου είναι αλήθεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: