22.8.13

Μπράντλι Μάνινγκ: «Είμαι γυναίκα και από σήμερα θέλω να με λέτε Τσέλσι»...

Ο Μπράντλι Μάνινγκ, ο οποίος καταδικάσθηκε σε κάθειρξη 35 ετών σε στρατιωτική φυλακή για τη διαρροή απόρρητων εγγράφων στον ιστότοπο WikiLeaks, δήλωσε την Πέμπτη, μία...

ημέρα μετά την καταδίκη του, ότι είναι γένους θηλυκού και θέλει να ζήσει ως γυναίκα με το όνομα Τσέλσι.

«Καθώς βρίσκομαι στη μετάβαση προς τη νέα φάση της ζωής μου, θέλω όλοι να ξέρουν τον πραγματικό εαυτό μου. Είμαι η Τσέλσι Μάνινγκ, είμαι γυναίκα» ανέφερε ο 25χρονος Μάνινγκ στη δήλωσή του η οποία αναγνώσθηκε από την εκπομπή Today του τηλεοπτικού δικτύου NBC.

«Με δεδομένα το πώς αισθάνομαι και το πώς έχω αισθανθεί από την παιδική μου ηλικία, θέλω να αρχίσω ορμονοθεραπεία το συντομότερο δυνατόν» ανέφερε ο Μάνινγκ. «Ζητώ, επίσης, να αρχίσετε από σήμερα να αναφέρεστε στο πρόσωπό μου με το νέο μου όνομα και να χρησιμοποιείτε τη θηλυκή αντωνυμία».

Ο δικηγόρος του Μάνινγκ, Ντέιβιντ Κουμπς, δήλωσε στην ίδια εκπομπή ότι την επόμενη εβδομάδα θα υποβάλει αίτηση απονομής χάριτος στον Πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.

Επίσης, για πρώτη φορά αναφέρθηκε στον πελάτη του αποκαλώντας τον Τσέλσι. Ερωτηθείς γιατί ο Μάνινγκ έκανε αυτή την ανακοίνωση σήμερα, μία ημέρα μετά την καταδίκη του, ο κ. Κουμπς δήλωσε: «Η Τσέλσι δεν ήθελε το θέμα αυτό να είναι κάτι που θα επισκιάσει την υπόθεση (σ.σ. του WikiLeaks)».

Ο Μάνινγκ, πρώην αναλυτής πληροφοριών της NSA, καταδικάσθηκε την Τετάρτη επειδή έστειλε στον ιστότοπο WikiLeaks περισσότερους από 700.000 απόρρητους φακέλους, βίντεο από το πεδίο της μάχης και διπλωματικά τηλεγραφήματα...
NEA

Δεν υπάρχουν σχόλια: