26.8.13

Άκης: Mε συνέλαβαν λες και ήμουν ο Αλ Καπόνε...

crimenet.gr
Της Έρρικας Βαλλιάνου
Πριν την δεύτερη διακοπή της απολογίας του λόγω κόπωσης (θα συνεχιστεί σε λίγο), ο Άκης Τσοχατζόπουλος τα έριξε σε ανακριτή και εισαγγελείς:
-Να 'ρθουν κατά πρόσωπο να...
μου πουν ο ανακριτής κ. Μαλλής και οι κυρίες εισαγγελείς Κυβέλου και Σίσκου, είχαν παρεμβάσεις άνωθεν για την υπόθεσή μου; Η δε κ. Παπανδρέου ήρθε 8.30 το πρωί στο σπίτι μου να με συλλάβει με ένα χαρτί στο χέρι από τον ανακριτή με τρεις λέξεις, και μετά το συμπλήρωσαν. Τι ήμουν; Ο Αλ Καπόνε; Στήθηκε ένα προεκλογικό, επικοινωνιακό, πολιτικό παιχνίδι σκοπιμότητας.

Όσο για την γυναίκα του Βίκυ Σταμάτησε χαρακτήρισε «κορωνίδα» τη σύλληψή της στο πλαίσιο της σκευωρίας σε βάρος του και μαζί με την κόρη του Αρετή τις χαρακτήρισε «Δύο γυναίκες αφιερωμένες στις οικογένειές τους και τα παιδιά τους»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: