16.8.13

Συγκλονίζουν τα τελευταία SMS της δημοσιογράφου...



... λίγο πριν σκοτωθεί στην Αίγυπτο...
Ρίγη συγκίνησης και ανατριχίλα προκαλούν τα τελευταία λόγια που έγραψε στη μητέρα της η 26χρονη δημοσιογράφος, η οποία έχασε τη ζωή της κατά τη διάρκεια των αναταραχών των τελευταίων ημερών στην Αίγυπτο.
Η...
οικογένειά της έδωσε στη δημοσιότητα τα SMS που αντάλλαξε με τη μητέρα της προτού πέσει νεκρή από πυροβολισμό την Τετάρτη.

Η 26χρονη Χαμπίμπα Αχμέντ Αμπντ Ελαζίζ εργαζόταν για την εφημερίδα XPress, με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η Gulf News, που εκδίδει την Xpress, έγραψε για την Ελαζίζ μετά το θάνατό της, επισημαίνοντας ότι πυροβολήθηκε από αδέσποτη σφαίρα.

Στη συνέχεια, η αγγλόφωνη «The National» με έδρα το Αμπού Ντάμπι δημοσίευσε σπαρακτικές λεπτομέρειες από την τελευταία συζήτηση της Ελαζίζ με την μητέρα της, μέσω SMS.

Μερικά από τα μηνύματα έχουν ως εξής:

Χαμπίμπα: Έχω δεχθεί τριών ειδών φάρμακα. Κάνει κρύο εδώ και τρέμω. Το πλήθος είναι μεγάλο και σε υψηλό συναγερμό. Προσευχήσου για εμάς μητέρα.

Μητέρα: Θεέ μου, κράτα μας ακλόνητους και δώσε μας δύναμη. Σε αφήνω στα χέρια του Μεγαλοδύναμου.

Χαμπίμα: Πλησιάζω σε λίγο την πλατφόρμα. Υπάρχουν τανκς εκεί.

Μητέρα: Θεέ μου δώσε μας δύναμη, δώσε μας τη νίκη.

Ώρα 12.46 το μεσημέρι, η μητέρα γράφει: Χαμπίμπα, καθησύχασέ με. Έχω καλέσει χιλιάδες φορές. Σε παρακαλώ αγάπη μου, ανησυχώ πολύ. Πες μου πως είσαι.

Η απάντηση δεν ήρθε ποτέ. Η 26χρονη είχε πέσει νεκρή.

Η Χαμπίμπα ήταν μία εκ των τριών δημοσιογράφων που έχασαν τη ζωή τους καλύπτοντας τα γεγονότα στην Αίγυπτο. Οι άλλοι δύο ήταν ο 62χρονος Βρετανός εικονολήπτης του SkyNews, Μικ Ντιν, και ο Αιγύπτιος δημοσιογράφος, Αχμέντ Αμπντέλ Γκαουάντ, που εργαζόταν για την εφημερίδα Al Akhbar.

Δεν υπάρχουν σχόλια: