12.10.13

Aυτόν γιατί τον καλέσαμε..

Απρεπής και χυδαία αντιμετώπιση καλεσμένου της εκπομπής, από τον Μανώλη Αναγνωστάκη...
Να συνδεθούμε τώρα με το περιστύλιο της βουλής, είπε ο Αναγνωστάκης. Μόνο που τον βουλευτή της ΝΔ και πρώην συνδικαλιστή της αστυνομίας Δ. Κυριαζίδη, τον είχαν στημένο και ξεροσταλιαζε εξω από το MEGA.
Επεισόδιο 2ο: Τι εχετε να πείτε για την...
διείσδυση της Χρυσης Αυγης στην αστυνομία?
Ο Κυριαζίδης απάντησε στον Αναγνωστάκη "δεν αρνουμε την πρώην ιδιότητα μου, αλλά εδώ με καλέσατε ως βουλευτή της ΝΔ. Για να μην σας πω οτι είμαι από τους πρώτους βουλευτές που έχω καταγγείλει την Χ.Α. και μου εχουν κανει και αγωγή μάλιστα, αλλά τοτε δεν με καλούσατε".
Οι τηλεθεατές βλέπουν τον Αναγνωστάκη να γυρίζει προς τον Χασαπόπουλο και να μουρμουρίζει "καλα αυτόν γιατί τον καλέσαμε". Και αυτό το άκουσαν και οι τηλεθεατές και ο καλεσμενος, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για τον απρεπή και χυδαίο τρόπο του παρουσιαστή, λέγοντας του "πράγματι κι εγω αναρωτιέμαι γιατί με καλέσατε".
Ο Αναγνωστάκης πήγε να δικαιολογηθεί . "Εννοώ, τότε, γιατί δεν σας καλέσαμε".
Αλλά ήταν πλέον αργα...





Δεν υπάρχουν σχόλια: