14.10.13

Για την φουκαριάρα την μάνα του...




Το κομικ που κανει θραύση. Διαβάστε το...
Μάθαμε κι επίσημα πως αυτοί που πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν, είναι ένας στους τρεις Έλληνες.
Πάντα απορρίπτω τις ...
θεωρίες συνωμοσίας, εκτός αν πρόκειται για τη μασονία των μανάδων. Στην περίπτωσή τους υπάρχει λάκκος στη φάβα, είναι αναμφισβήτητο ότι έχουν δημιουργήσει μια παντοδύναμη κάστα εξουσίας.
Αλλιώς πώς να εξηγήσω το γεγονός ότι μόλις αποφάσισα να γράψω ποστ για τη μάνα του Στουρνάρα, τσουπ, εισβάλλει η δική μου η μάνα στο γραφείο μου, φέρνοντάς μου πέντε κιλά τυρόπιτα, κερασάκι γλυκό από Νάξο, μου καθάρισε ρόδι, μου έδωσε πλήρες ραπόρτο για τη γειτονιά (π.χ. η κόρη της Άννας απέναντι είχε μόλις 11.500 μόρια και δεν πέρασε στη σχολή που ήθελε) και μου έριξε και μια ηλεκτρική στο χώρο εν ώρα εργασίας, αναγκάζοντάς με να ξοδέψω τον διπλάσιο από το συνηθισμένο χρόνο για τη δημιουργία της ανάρτησης;
Πάμε στη μάνα του υπουργού τώρα, η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες του γιου της (σε συνέντευξή του στον Χατζηνικολάου) ζει με 500 ευρώ το μήνα. Ακραία περίπτωση ελεεινού λαϊκισμού από έναν άνθρωπο που δεν τον είχα για Γιακουμάτο. Ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» έκανε το καθήκον του και κατέγραψε μερικές τρυφερές στιγμές μάνας και γιου Στουρνάρα:







mediasoup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: