7.10.13

"Θέλω το παιδί μου πίσω"...

"Δυνατός μέχρι τελευταία στιγμή. Αυτά τα λεπτά που του απέμειναν στη ζωή του, υπέδειξε και το δράστη". Αυτά είναι τα λόγια της μητέρας του Παύλου Φύσσα. Η ίδια διατυπώνει ...
ερωτήματα για τη στάση της αστυνομίας, καταγγέλλοντας ότι "οι αστυνομικοί δεν έκαναν τίποτα", παρότι, όπως λέει, μπορούσαν να έχουν αποτρέψει ότι έγινε.

Συναισθηματικά φορτισμένη, η μητέρα του 34χρονου μουσικού ξεσπά: "Θέλω το παιδί μου πίσω", λέει, μιλώντας στον Alpha, τονίζοντας ότι "δεν υπήρξε συμπλοκή, ήταν εν ψυχρώ δολοφονία, δεν υπήρξε διάλογος των παιδιών με τους δράστες".

Σχετικά με το αν βλέπει ως μία μορφή δικαίωσης τις συλλήψεις των βουλευτών της Χρυσής Αυγής και τις αποκαλύψεις γύρω από τη δράση του κόμματος, αναφέρει: "Θέλω να φτάσει μέχρι τέλους αλλά για μένα δεν θα αλλάξει τίποτα. Δεν μου φτάνουν όλα αυτά".

"Ο Παύλος δεν φοβόταν να περπατήσει ελεύθερος, δεν είχε μάθει να μισεί. Δεν είχε καμία σχέση με την πολιτική. Δεν φοβόταν γιατί δεν είχε λόγους να φοβηθεί", λέει.

"Θέλω το παιδί μου πίσω. Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Θέλω το παιδί μου πίσω"...
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: