20.10.13

Στέισι για Πάλλη: Μου έλεγε ότι είχε γερές "πλάτες" στην αστυνομία ...



Ο άνθρωπος, που αποκάλυψε το πραγματικό πρόσωπο του φυγόδικου επιχειρηματία, μιλά στο «Εθνος της Κυριακής» και περιγράφει την πρώτη γνωριμία τους και το όπλο που είχε πάνω στο...
γραφείο του, αλλά και τη μέρα που ο ίδιος ο Πάλλης τον πήγε στα μπλε κοντέινερ με τα 4.000 όπλα για να του τα δείξει.



Δηλώνει πως ο επιχειρηματίας κόμπαζε για «τις γνωριμίες του και τις δωρεές του στην ΕΛ.ΑΣ.», αλλά και τους αστυνομικούς φάρους που έφερε η Κάντιλακ που οδηγούσε. Ο κ. Στέισι εργάζεται πολλά έτη ως προσωπικό ασφαλείας σε εμπορικά πλοία και είχε ιδρύσει μαζί με τον Α. Πάλλη και τον Β. Ρέστη την εταιρεία IMS, η οποία «προστάτευε» τον στόλο του προφυλακισμένου εφοπλιστή.



Πότε γνωριστήκατε με τον Αν. Πάλλη;

Τον γνώρισα τον Ιανουάριο του 2011, όταν με κάλεσε να συζητήσουμε για την ασφάλεια των πλοίων του. Ο κ. Πάλλης μου είχε πει τότε ότι είναι εφοπλιστής και έχει μαζί με τον κ. Ρέστη πλοία.

«Την πρώτη φορά που με υποδέχτηκε στο γραφείο του, είχε πάνω ένα όπλο», λέει ο Βρετανός απόστρατος αξιωματικός για τη γνωριμία του με τον Αν. Πάλλη.



Οπότε ιδρύσαμε την εταιρεία IMS (International Marine Security) στην οποία κατείχα το 35% και ο κ. Πάλλης με τον κ. Ρέστη το 65%. Αργότερα έμαθα ότι τα πλοία ανήκαν στον κ. Ρέστη και ότι ο κ. Πάλλης ψευδόταν.



Στην εταιρεία αυτή είχαν διαθέσει χρηματικά ποσά;

Αρχικά ο κ. Πάλλης είχε δώσει ένα ποσό και είχε υποστηρίξει ότι θα δώσει και άλλα στη συνέχεια. Τα οποία ποτέ δεν έδωσε. Αντίθετα, έκλεβε χρήματα από μένα και από τον κ. Ρέστη. Πολλά χρήματα. Η IMS είχε κέρδη τα οποία ο κ. Πάλλης τα πήρε και δεν τα απέδωσε ποτέ. Επίσης μετέτρεψε το ποσοστό μου στην εταιρεία από 35% σε 14% υποστηρίζοντας ότι ήταν εντολή του κ. Ρέστη, αλλά μετά ανακάλυψα ότι ήταν δικιά του πρωτοβουλία. Εγινε άπληστος και ήθελε περισσότερα. Ο Πάλλης είναι κλέφτης και απατεώνας.





Πριν καταλάβετε ότι ο Α. Πάλλης ενεργούσε κρυφά, δεν είχατε θορυβηθεί από τη συμπεριφορά του;

Το πρώτο καμπανάκι ήταν τον Ιούλιο του 2012 όταν το προσωπικό της εταιρείας που εγώ είχα επιλέξει, έμεινε απλήρωτο. Κάθε φορά που ζητούσα να πληρωθούν, ο Πάλλης μου έλεγε ότι το ταμείο είναι άδειο. Ρώτησα γιατί συμβαίνει αυτό και δεν έπαιρνα σαφείς απαντήσεις. Τότε κατάλαβα ότι τα πράγματα δεν ήταν καλά.

Τι δουλειές είχε αναλάβει η IMS;

Τα πλοία που είχαμε αναλάβει ήταν της εταιρείας Enterprises Shipping & Trading που ανήκει στον κ. Ρέστη. Η IMS ιδρύθηκε για τα πλοία της εταιρείας αυτής.



Κατά το διάστημα που ταξιδέψατε με τα πλοία αυτά, παρατηρήσατε κάτι ύποπτο;

Ποτέ στα πλοία που δούλεψα δεν υπήρχε κοντέινερ με ύποπτο εμπόρευμα.



Γνωρίζετε αν ο κ. Πάλλης έκανε παράνομη διακίνηση όπλων;

Κοντά στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» διατηρούσε μια μεγάλη αποθήκη, στην οποία είχε αεροπλάνα, ελικόπτερα και πολεμικά όπλα κάθε είδους. Εκεί είχε και δύο κοντέινερ που ήταν γεμάτα πολεμικά τυφέκια. Αν ήθελε ο κ. Πάλλης να εισάγει παράνομα όπλα στη χώρα, είμαι σίγουρος ότι είχε τις δυνατότητες να το κάνει.



Εχετε καταγγείλει ότι στην αποθήκη αυτή, η οποία έχει δηλωθεί ως πολεμικό μουσείο, είδατε με τα μάτια σας Καλάσνικοφ και άλλα τυφέκια.

Οχι απλά τα είδα, αλλά τα σήκωσα, τα κράτησα στα χέρια μου και τα περιεργάστηκα! Είχε Μ16, G3, ΑΚ47, DRAGANOV, κάθε είδους όπλα. Ρώτησα τον Πάλλη πόσα είχε και μου απάντησε περίπου 4.000. Απόρησα γιατί έχει τόσα πολλά όπλα και μου απάντησε ότι τα συλλέγει. Αν θες να συλλέξεις Καλάσνικοφ, θα πάρεις δύο, τρία άντε τέσσερα. Δεν χρειάζεσαι εκατοντάδες. Εξάλλου, το συγκεκριμένο όπλο δεν είναι μουσειακό είδος όπως και τα πιστόλια Γκλοκ.



Εσείς είδατε τα 4.000 όπλα όταν το μουσείο ΠΑΛΙΣ ήταν σε διαφορετική τοποθεσία από τη σημερινή;

Ναι. Το μόνο που ξέρω για τη νέα τοποθεσία είναι ότι έχει υπόγειες εγκαταστάσεις, ακόμη και σκοπευτήρια, όπου μπορούν να κάνουν χρήση των όπλων.



Την πληροφορία αυτή ποιος σας την έδωσε, αφού εσείς δεν πήγατε ποτέ στο νέο μουσείο;

Μου το είπε ο Γιάννης Σιαβάλης, ο οποίος ήταν μκρομέτοχος της IMS, επικεφαλής της προσωπικής φρουράς του Πάλλη, και δεξί του χέρι. Είναι ο άνθρωπος με τον οποίο επικοινωνούσα διαρκώς για θέματα της εταιρείας κατόπιν υποδείξεως του Πάλλη. Ο Σιαβάλης μου είχε πει ότι η πρώτη αποθήκη είναι μικρή και θα πρέπει να αλλάξουν εγκαταστάσεις, στις οποίες θα φτιάξουν και τα υπόγεια διαμερίσματα.



Παραδώσατε φωτογραφίες στην αστυνομία, από τη μέρα που επισκεφθήκατε το μουσείο και είδατε τα όπλα;

Ναι. Εχω δώσει φωτογραφίες στις οποίες είναι μέλη της οικογένειάς μου και τραβήχτηκαν τον Ιούλιο του 2012. Εκείνη τη μέρα είδα δύο μπλε κοντέινερ με τα Καλάσνικοφ και τα G3 και ακόμη ένα με πιστόλια και περίστροφα, Γκλοκ, Μάγκνουμ κ.ά. Οι φωτογραφίες είναι από το κοντέινερ με τα πιστόλια.



Πόσες φορές συναντηθήκατε μαζί του;

Τρεις φορές νομίζω και όλες στο μουσείο του. Την πρώτη φορά που με υποδέχτηκε στο γραφείο του, είχε πάνω ένα όπλο. Με ρώτησε αν μου αρέσουν τα όπλα, απάντησα «ναι» και έτσι μου έδειξε όλα τα όπλα του. Αυτός με πήγε στο κοντέινερ με τα όπλα και μου έκανε επίδειξη. Παρόντες ήταν περίπου 10 άτομα, ανάμεσά τους ο Γιάννης Σιαβάλης και οι πάνοπλοι φρουροί του Πάλλη. Ποτέ δεν πήγαινε πουθενά χωρίς τους σωματοφύλακές του.



Παρατηρήσατε κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά από τα κοντέινερ που είδατε με τα 4.000 πολεμικά τυφέκια;

Δυστυχώς, ήταν το ένα δίπλα στο άλλο και δεν μπορούσα να δω στο πλάι. Ηταν μπλε και άνοιγαν με κλειδαριές. Πάντως είχα δει στο μουσείο και όπλο του βρετανικού στρατού, το οποίο είναι πολύ δύσκολο να το βρεις. Πρέπει να έχεις πολύ ισχυρές γνωριμίες.



Προς το παρόν η αστυνομία δεν έχει βρει τα όπλα που λέτε...

Ναι, το ξέρω. Δεν μπορείς να εξαφανίσεις 4.000 όπλα. Πού τα πήγε; Είπα στην αστυνομία ότι στη νέα τοποθεσία του μουσείου πρέπει να υπάρχουν υπόγειες εγκαταστάσεις και να το ερευνήσουν. Είναι πολύ δύσκολο να κρύψεις τα κοντέινερ.



Καταγγείλατε απόπειρα απαγωγής σας στο αεροδρόμιο. Τι ακριβώς συνέβη;

Μια ημέρα έλαβα τηλεφώνημα από τον κ. Ρέστη ο οποίος με ρώτησε αν ήξερα τι συμβαίνει. Του απάντησα πως δεν ήξερα και με προσκάλεσε στην Ελλάδα για να συζητήσουμε. Στις 27 Νοεμβρίου 2012 έφτασα στο αεροδρόμιο της Αθήνας, όπου με περίμεναν τρεις άνδρες στον χώρο αποσκευών. Ο Γ. Σιαβάλης, ο δικηγόρος του κ. Πάλλη, και ακόμη ένα άτομο το οποίο μου το παρουσίασαν σαν αστυνομικό. Μου είπαν ότι δεν θα βγω από το αεροδρόμιο και να πάρω την επόμενη πτήση για Αγγλία.

Αν επιχειρούσα να φύγω θα με συλλάμβαναν και θα δικαζόμουν. Τότε πήρα τηλέφωνο τον δικηγόρο του κ. Ρέστη και όταν το κατάλαβαν με ανάγκασαν να επιβιβαστώ στην πτήση για Αγγλία. Τη χάσαμε όμως για 20 λεπτά και περιμέναμε την επόμενη σε ένα εστιατόριο. Οι κάμερες ασφαλείας έχουν καταγράψει το σκηνικό, όπου οι άνδρες του Πάλλη με κρατάνε εκεί παρά τη θέλησή μου.

Οταν έφτασε η ώρα να πάρω τη νέα πτήση, με πήγαν στο σημείο ελέγχου διαβατηρίων και μου είπαν ότι θα με περιμένουν για να βεβαιωθούν ότι θα μπω στο αεροπλάνο.

Οταν τελικά κατάφερα να φύγω από κοντά τους, τηλεφώνησα στον κ. Ρέστη και του εξήγησα τι είχε συμβεί. Εκείνος κανόνισε να έρθει να με πάρει ένας αστυνομικός κι έτσι τελικά συναντηθήκαμε και αντιληφθήκαμε το μέγεθος των πράξεων του Πάλλη.



Ποια ήταν η πρώτη εντύπωση που σχηματίσατε για τον κ. Πάλλη;

Κυκλοφορούσε με μια μεγάλη Κάντιλακ, με την οποία είχε έρθει να με παραλάβει. Στο αυτοκίνητό του είχε μπλε αστυνομικούς φάρους. Οταν τον ρώτησα γιατί, μου απάντησε ότι είναι πολύ σημαντικό πρόσωπο που δεν μπορεί να περιμένει στην κίνηση. Περηφανεύτηκε ότι ήταν μεγάλος δωρητής της Ελληνικής Αστυνομίας, ότι είχε γερές «πλάτες».

Οταν πρωτογνωριστήκαμε και ιδρύσαμε την IMS, τον κοίταξα στα μάτια, του έσφιξα το χέρι και του είπα ότι ως Βρετανός, ο λόγος μου είναι συμβόλαιο. Μου είπε ότι ισχύει το ίδιο και γι' αυτόν και ότι θέλει να συνεργάζεται μόνο με Βρετανούς γιατί τους εμπιστεύεται.

Η παρουσία του ήταν εντυπωσιακή και μου συστήθηκε σαν μεγαλοεπιχειρηματίας. Στην αρχή τον πίστεψα. Αργότερα κατάλαβα ότι είναι ψεύτης και κλέφτης.



Δεν υπάρχουν σχόλια: