8.10.13

Αυγενάκης σε δικηγόρο Κασιδιάρη: Είστε άσχετος...

Βαριές κουβέντες on air - Σαράκης: "Δεν θα σπιλώσετε την εικόνα μου. Είμαι επαγγελματίας δικηγόρος"...

Σκληρή κριτική άσκησε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Λευτέρης Αυγενάκης στον συνήγορο υπεράσπιση των Ηλία Κασιδιάρη και Ηλία Παναγιώταρου. Ο κ. Αυγενάκης που ήταν...
καλεσμένος στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 άκουγε την αναφορά του Π. Σαράκη μέχρι που ήρθε η σειρά του να μιλήσει.

"Μου προκαλείτε θλίψη γιατί έχετε μπερδέψει το ρόλο σας. Έχετε μπερδέψει και τη διαδρομή σας. Θεωρώ ότι ο τρόπος που παρουσιάζετε τα γεγονότα είναι άσχετος με τα πραγματικά γεγονότα", του είπε χαρακτηριστικά. Και συνέχισε: "Όλοι έχουμε κρίση και μπορούμε να κρίνουμε εάν αυτά που μας λέτε είναι εξωπραγματικά. Η κοινή γνώμη έχει βαθιά θορυβηθεί από αυτά που παρουσιάζετε ως φυσιολογικά".

Ο κ. Σαράκης πάντως του είπε: "Δεν θα σπιλώσετε την εικόνα μου. Είμαι επαγγελματίας δικηγόρος".

Τότε, ο κ. Αυγενάκης συνέχισε λέγοντας: «Η Δημοκρατία λέει να ακούσετε. Να λυπάστε για τις επιλογές σας. Η βία είναι βία από όπου κι αν προέρχεται».

Πάντως, ο συνήγορος υπεράσπισης των βουλευτών της Χρυσής Αυγής πρόσθεσε: "Εγώ είμαι συνήγορος και είναι τιμή μου όταν οι πολιτικοί μου αντίπαλοι αναγνωρίζουν την αξία μου. Δεν επιλέγω τους εντολείς μου με κομματικά κριτήρια. Τιμώ το ρόλο μου και δίνω λόγο στη Δικαιοσύνη"...
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: