12.10.13

Οι άλλοι τι ειναι, μαλάκες?...

 
 Δεν τον αφηνε μια αστυνομικίνα τον γίγαντα  Ταμήλο να περασει , κι άρχισε να της τα χώνει.
Στο επεισόδιο μπήκε στη μέση και ενας δημοσιογράφος.  

-Άσε ήσυχη την κοπέλα, ρε.
-Εσύ τι ανακατεύεσαι; Είμαι Βουλευτής και δεν με αφήνει να περάσω.
-Άσε την ...

κοπέλα να κάνει τη δουλειά της σου είπα, οι άλλοι που δεν μιλάνε τι είναι, μαλάκες;
-Εγώ...

είμαι Βουλευτής, οι άλλοι δεν έχουν ασυλία, γι’ αυτό δεν μιλάνε. (αυτή η φράση νομίζω αρκεί για να καταλάβουμε την ηθική του ανδρός)
-Και εγώ είμαι πολίτης και πληρώνω και εσένα και αυτή και θέλω να την αφήσεις να κάνει τη δουλειά της.
-Είσαι κορόιδο.


 Ο  συγκεκριμένος πολιτικός γίγαντας είχε την ατυχία να καταγράψει αξιόπιστο το περιστατικό ο Δημήτρης Κυριακόπουλος στο Protagon.gr εδώ.

Φαντάζομαι ότι δεν πρόκειται το κόμμα του να του επιβάλει πειθαρχικές κυρώσεις. Το πολύ-πολύ να του απαγορεύσει να χρησιμοποιεί ως ringtone στο κινητό το γνωστό άσμα «μπήκαν τα γίδια στο μαντρί». Στη χειρότερη, θα του ζητήσει ο Σίμος Κεδίκογλου να καταδικάσει τη βία από όπου κι αν προέρχεται...

Υ.Γ Όχι-όχι, δεν ποτίζουν αυτά τον σπόρο της Χρυσής Αυγής, δεν συμβάλουν αυτά στην απαξίωση του πολιτικού συστήματος. Τα...Μνημόνια φταίνε μόνο.

πηγη parapolitiki.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: