1.10.13

Τι είπε στην απολογία του ο Κασιδιάρης...



Στην μαραθώνια απολογία του, που άρχισε στις 3μιση το μεσημέρι και τελείωσε στις 10 το βράδυ, ο Ηλίας Κασιδιάρης υποστήριξε τα εξής:...

-Eίναι άκυρη η σύλληψή μου, γιατί δεν ήρθη η βουλευτική μου ασυλία
-Δεν υπάρχουν συνομιλίες μου, καταγεγραμμένες από την ΕΥΠ
-Η ίδια η Κουτζαμάνη, η σημερινή εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, μας έχει αναγνωρίσει ως πολιτικό κόμμα
-Είναι ψεύτικο το καταστατικό της Χρυσης Αυγής, που εμπεριέχεται στην δικογραφία
-Πρόκειται για πολιτική δίωξη, με στημένες κατηγορίες, απ΄τους πολιτικούς μας αντιπάλους, που τους έχει καταλάβει ο πανικός καθώς βλέπουν την ραγδαία ανοδο της Χρυσής Αυγής
-Σ΄ ότι αφορά εμένα, επιδιώκουν να μου ανακόψουν το δρόμο, προς την δημαρχία της Αθήνας, καθώς όπως είναι γνωστό, είχε ανακοινωθεί η κάθοδος μου στις εκλογές, ως υποψηφίου της Χρυσής Αυγής.

Επίσης, αρνήθηκε τα περί "εκτελεστικού αρχηγού" και "εκπαιδευτή" των μελών της Χρυσής Αυγής, κατά τα πρότυπα παραστρατιωτικής οργάνωσης.

Μετά τον Κασιδιάρη, στο γραφείο του ανακριτή μπήκε για να απολογηθεί ο Ηλίας Παναγιώταρος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: