12.10.13

Eπιμενει ο Δένδιας στην θεωρία των δύο άκρων...




Σε συνέντευξη του στα ΝΕΑ, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Ν. Δένδιας, επιμένει στην θεωρία των δύο άκρων, λίγες ώρες μετά τις αιχμές Σαμαρά σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ (για "διάκριση καλής και κακής βίας"), αναφέροντας πως «είναι εξαιρετικά χρήσιμο για...
τον τόπο, για την κοινωνία, αλλά και για τον ίδιο το ΣΥΡΙΖΑ, να απομονώσει τα ακραία στοιχεία που υπάρχουν στο εσωτερικό του».

Και προσθέτει: «Έχω πει επανειλημμένα ότι υπάρχουν μέσα στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ακραία στοιχεία. Και έχω καλέσει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να τα απομονώσει και να τα αποβάλει. Αν με ρωτάτε όμως αν είμαι έτοιμος να δεχθώ ότι όλος ο ΣΥΡΙΖΑ, στο σύνολό του, είναι «άκρο», αυτό αξιωματικά δεν μπορεί να το δεχθεί κάποιος. Ειδικά αν συνυπολογίσει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πάρει την ψήφο του 27% του ελληνικού λαού...».

Απαντώντας στην ερώτηση αν παρακολουθούνται τα τηλέφωνα στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, ερώτημα το οποίο θέτει και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δήλωσε: «Καμία υπηρεσία αυτού του υπουργείου δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται θεσμικά να παρακολουθεί πολιτικό κόμμα, βουλευτές ή τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης».

«Κάνω το καθήκον μου ως υπουργός, δεν έχω άλλες προσωπικές φιλοδοξίες», σημείωσε, ερωτηθείς αν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων.

Ο ίδιος, μιλώντας στους Financial Times, ανέφερε ότι η διερεύνηση των καταγγελλόμενων εγκληματικών δραστηριοτήτων της Χρυσής Αυγής ανατέθηκε στην αντιτρομοκρατική εν μέρει διότι στην αστυνομία έχει υπάρξει διείσδυση της οργάνωσης:

«Ορισμένοι αστυνομικοί σε περιοχές με ευμεγέθεις πληθυσμούς μεταναστών έχουν προχωρήσει πέρα από τη σύμπραξη με τοπικούς νεοναζί έχοντας συστήσει πολιτικούς πυρήνες εντός των μονάδων τους (...) Έχω καλέσει τη μονάδα εσωτερικών υποθέσεων προκειμένου να διευκρινιστούν επακριβώς ποιού είδους δομές έχει η Χρυσή Αυγή εντός της αστυνομίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: