9.10.13

Ανακοίνωση του γραφείου τύπου ΣΥΡΙΖΑ για την εξαγορά της Olympic Air...



Η χώρα μπαίνει σε τριτοκοσμικό μαρασμό.
 Οι αεροσυγκοινωνίες αποκόπτονται από την μητρόπολη Η περιφέρεια καταδικάζεται στην απόλυτη περιθωριοποίηση.
 Νέα «καρτέλ» ετοιμάζονται στο χώρο των αερομεταφορών. Ολέθριες οι συνέπειες για την εθνική οικονομία και για την περιφερική συνοχή της χώρας.     Η Δημόσια Ολυμπιακή υπέστη ...
για δεκαετίες μια διαχρονική λεηλασία, μια επιχειρησιακή απαξίωση και μια μιντιακή καταβαράθρωση άνευ προηγουμένου, και αφού πουλήθηκε σε «σωτήρα» ιδιώτη για να σπάσει το δήθεν κρατικό μονοπώλιο, τώρα εξαγοράζεται από άλλη ιδιωτική εταιρεία δημιουργώντας ένα πραγματικό ιδιωτικό μονοπώλιο, με δυσμενείς συνέπειες για τους επιβάτες, την οικονομία και την περιφερειακή συνοχή της χώρας. Η Δημόσια Ολυμπιακή υπήρξε « πιλότος», ως το πιο προχωρημένο πείραμα για την απαξίωση και διάλυση των ΔΕΚΟ, από την αρχή των νεοφιλελεύθερων δογμάτων από το τέλος της δεκαετίας του ΄80 όπου πριν από μερικά χρόνια χαρίστηκε σε «σωτήρα ιδιώτη», ο οποίος απεδείχθη «μύθος» σε ότι αφορά την δήθεν ανάπτυξη της ιδιωτικής Ο.Α. Τα χιλιάδες σχολεία και νοσοκομεία που υποσχέθηκε στον Ελληνικό λαό τον Δεκέμβρη του 2009, κλείνοντας την Δημόσια ΟΑ, ο κ.. Χατζηδάκης, ο τότε υπουργός μεταφορών, μόνο ως κακόγουστη φάρσα ηχεί σήμερα στα αυτιά μας. Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε ελλείμματα συσσωρευτήκαν από τον ιδιώτη, τον όμιλο Μαρφίν, σε λιγότερα από 3 χρόνια, επιβεβαιώνοντας κατά γράμμα τις προβλέψεις του ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα η ιδία η Κομισιόν έκρινε την ιδιωτική ΟΑ «μη βιώσιμη». Ταυτόχρονα χιλιάδες εργαζόμενοι απολύθηκαν από την Δημόσια ΟΑ, ενώ εκατοντάδες εργαζόμενοι απολύθηκαν από την ιδιωτική. Αυτοί που «έμειναν», αντιμετωπίζουν το φάσμα της απόλυσης με την συγχώνευση με την ΑEGEAN. Το τοπίο στις αερομεταφορές, όπου η ίδια η Λουφτχάνσα, ζητά το κλείσιμο 22 αεροδρομίων προετοιμάζει την είσοδο της εταιρίας αυτής στην Ελληνική εσωτερική αγορά, αφού «οι ελεύθεροι ουρανοί» είναι μια πραγματικότητα στην Ε.Ε. Ελέγχοντας και την ίδια την Αegean, που ουσιαστικά είναι «δορυφόρος» στην παγκόσμια συμμαχία που η Λουφτχάνσα παίζει πρωτεύοντα ρόλο, ολόκληρη η αγορά στις αερομεταφορές, στην Ελλάδα, μετατρέπεται σε «πίσω αυλή» πανίσχυρων αεροπολιτικών «καρτέλ». Ο ΣΥΡΙΖΑ εμμένει και επιμένει ότι μια δημόσια αεροπορική εταιρία, απαλλαγμένη από την κομματοκρατία, με στρατηγική ανάπτυξη στην Ελλάδα και στον κόσμο, με αμοιβαίες και ισότιμες αεροπορικές συμμαχίες, με προσιτούς ναύλους, μπορεί και πρέπει να παίξει έναν στρατηγικό ρόλο στην οικονομική, τουριστική, γεωπολιτική, γεωγραφική και δημογραφική ανάπτυξη της χώρας. Μια δημόσια αεροπορική εταιρία που έχει ως στόχο την ποιοτική και ασφαλή μεταφορά, που θα αξιοποιεί στο μέγιστο τα πλεονεκτήματα της χώρας μας στο τουρισμό, στις ελαφρές και βαριές επισκευές με ένα διεθνές επισκευαστικό κέντρο, που από την δεκαετία του ʼ70, είχε δεσπόζουσα θέση στην παγκόσμια αγορά. Μια τέτοια πολιτική εξασφαλίζεται με την απουσία μνημονιακών στραγγαλισμών, δεινών και καταστροφής των δημοσίων επιχειρήσεων και της εργασίας, που τόσο ακριβά πληρώνουν οι πολίτες της πατρίδας μας...
left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: