3.4.14

«Τάκη, για πέρνα από το γραφείο μου να τα πούμε...

Μια candid camera για τον Μπαλτάκο


...γιατί έχεις πρόβλημα».
Oι διάλογοι Μπαλτάκου - Σταμάτη...
Ξέρετε ποια ήταν η πρώτη αντίδραση του γενικού γραμματέα της κυβέρνησης Τάκη Μπαλτάκου, όταν έμαθε για το βίντεο με τον Ηλ. Κασιδιάρη;
«Δεν γνώριζα ότι...
με βιντεοσκοπούσε. Θα δω εάν συνετελέσθη ποινικό αδίκημα, γιατί ο Κασιδιάρης με μαγνητοσκοπούσε χωρίς τη θέλησή μου». Κάποιος από τους συνεργάτες του ρώτησε: «Δηλαδή θα έχουμε ακόμη μία κακουργηματική δίωξη εναντίον του κ. Κασιδιάρη για υποκλοπή συνομιλίας;».
Ο Μπαλτάκος δεν απάντησε αφού το κινητό του κτύπησε και τον ζητούσε ο υπουργός Επικρατείας   Δ. Σταμάτης.

nnn

«Τάκη, για πέρνα από το γραφείο μου να τα πούμε, γιατί έχεις πρόβλημα» του είπε ο  Σταμάτης στο τηλέφωνο.
 Σας μεταφέρω τι ακριβώς ειπώθηκε στη συνάντηση που είχαν: «Ρε Τάκη, τι είναι όλα αυτά;» του είπε ο υπουργός. Ο  Μπαλτάκος παραδέχθηκε ότι το βίντεο είναι αυθεντικό, ότι πράγματι ειπώθηκαν όλα όσα ακούγονται σε αυτό αλλά πώς νομίζετε ότι δικαιολογήθηκε;
«Με ζάλισαν οι χρυσαυγίτες. Εδώ και καιρό με κατηγορούσαν ότι εγώ τα μεθόδευσα όλα αυτά περί εγκληματικής οργάνωσης, ότι εγώ βρισκόμουν πίσω από τις διώξεις και ήθελα να τους πω ότι δεν είχα ιδέα. Με παγίδευσαν».
Να σκεφθείτε όταν τον ρώτησε ο υπουργός εάν στο γραφείο του ήταν μόνος του ο  Κασιδιάρης ή ήταν μαζί του και άλλος βουλευτής είπε ότι δεν... θυμάται!


"BHMAτοδότης"

Δεν υπάρχουν σχόλια: