13.4.14

Μπαλτάκος: Πολλοί μου ζητούν να κάνω κόμμα...



Ανοιχτό αφήνει το ενδεχόμενο ίδρυσης νέου κόμματος ο πρώην γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Παναγιώτης Μπαλτάκος και αναφέρει ως ημερομηνία-ορόσημο τις ...
ευρωεκλογές. Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Real News», ο κ. Μπαλτάκος αποκάλυψε ότι τον προσέγγισε κόμμα της Δεξιάς και του ζήτησε να είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής.

«Είμαι Ν.Δ.» επέμεινε και ανέφερε ότι πολλοί τον προσέγγισαν. «Και υπουργοί και βουλευτές. Δεν θα αναφέρω ονόματα. Ο βουλευτής της Ν.Δ. Δημήτρης Κυριαζίδης το είπε και δημόσια», δήλωσε. «Αν μετά τις ευρωεκλογές συνεχίσει η στροφή της Ν.Δ. προς ένα κεντρώο κόμμα, που θα σημάνει και τον αποκλεισμό μου από μια τέτοια Ν.Δ., τότε θα τα σκεφτώ όλα», απαντά στο ενδεχόμενο να ηγηθεί ενός νέου κόμματος με δεξιά και ακροδεξιά χαρακτηριστικά.

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Ένστολοι και κυβέρνηση είναι οι πυλώνες του έθνους. Το μόνο μου ενδιαφέρον στην πολιτική ήταν να τους στηρίξω».

Ο πρώην γ.γ. της κυβέρνησης μίλησε και για το βίντεο με την συνομιλία που είχε με τον Ηλία Κασιδιάρη, ενώ όταν τού ζητήθηκε να αποκαλύψει ένα από τα μυστικά που έμαθε από την Χρυσή Αυγή ανέφερε στην συνέντευξή του: «Οι χρυσαυγίτες είναι παγανιστές και ειδωλολάτρες. Μιλώντας μαζί τους έμαθα ότι άρχισαν να επισκέπτονται και να διανυκτερεύουν με τις ημέρες σε μοναστήρια και του Αγίου Όρους. Όχι βέβαια γιατί ξαφνικά ανακάλυψαν την ορθοδοξία αλλά για να ακυρώσουν τη δική μας στρατηγική ταύτισης με την Εκκλησία. Όταν το είπα στο Μαξίμου έμειναν άναυδοι».

Υπογράμμισε, δε, ότι: «Δεν είχα μόνο εγώ επαφή με την Χρυσή Αυγή. Ήταν και άλλοι. Ο καθένας είχε το ρόλο του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: