30.4.14

Παπανδρέου: Εγώ ΠΑΣΟΚ ήμουν, είμαι και θα είμαι…

Ανακοίνωση του πρώην πρωθυπουργού. Αιχμές για τους νταβατζήδες των media και τα παπαγαλάκια τους…

Η μακροσκελής δήλωση του Γιώργου Παπανδρέου που κυκλοφόρησε πριν από λίγο σχετικά με την παρουσία του στον «Ιανό» έχει ως εξής:

«Την τελευταία περίοδο, γίναμε όλοι μάρτυρες μιας προσπάθειας που έχει στόχο να πλήξει το πολιτικό μου ήθος, την αξιοπρέπεια και την συνέπειά μου.

Σε αυτήν την προσπάθεια κυριάρχησαν τα ψεύδη και η παραπλάνηση, από...
διάφορους σχολιαστές που ξαφνικά υποδύονται τους «Ηρακλείς του Κινήματος». Και μάλιστα, με ερμηνείες και συμπεράσματα κατά το δοκούν.

Τώρα, η προσπάθεια αυτή επιχειρείται να αναβαθμιστεί με στημένες προβοκάτσιες και με τη χρήση κατασκευασμένων στοιχείων.

Προειδοποιώ όσους πρωτοστατούν σε αυτήν την προσπάθεια, ότι δεν δέχομαι υποδείξεις από όλους εκείνους που χρόνια τώρα επιχειρούν να ποδηγετήσουν το ΠΑΣΟΚ, για να το καταστήσουν όργανο των επιδιώξεών τους.

Τους προειδοποιώ ότι, μάταια προσπαθούν να υπονομεύσουν τις αξίες μας, όπως και την προσωπική και πολιτική μου διαδρομή, την αφοσίωσή μου και τις ιστορικές μου σχέσεις με το ΠΑΣΟΚ.

Σχέσεις διαρκείς και αδιατάρακτες από την ίδρυση του Κινήματος μέχρι σήμερα.

Και βεβαίως, ουδείς μπορεί με αναφορές στο πρόσωπό μου, να παίζει παιχνίδια σε βάρος της Δημοκρατικής Παράταξης.

Όσες προσπάθειες και αν καταβάλουν, δεν μπορούν και δεν πρόκειται να διαταράξουν την κοινή μας διαδρομή και την πορεία μας προς το μέλλον.

Εγώ ΠΑΣΟΚ ήμουν, είμαι και θα είμαι. Και πριν και τώρα και μετά τις ευρωεκλογές. Αλήθεια, τότε, οι πάσης φύσεως σχολιαστές, πού θα βρίσκονται και στο όνομα ποιων θα δημοσιολογούν;

Όλοι εμείς που αγωνιστήκαμε ιστορικά για τις αρχές και τις αξίες της Δημοκρατικής Παράταξης, γνωρίζουμε πως να υπερασπιζόμαστε την ιστορική διαδρομή και προσφορά της στο τόπο και την Ελληνική κοινωνία.

Όπως γνωρίζουμε και πως να την οδηγήσουμε στο μέλλον. Σε ένα μέλλον αντάξιο των προσδοκιών χιλιάδων Ελλήνων που αγωνίστηκαν και συνεχίζουν να αγωνίζονται ανιδιοτελώς, για την υπεράσπιση του εθνικού και δημοσίου συμφέροντος και βεβαίως, παρά τις αντιξοότητες, για τα μεγάλα διακυβεύματα που έχουν μπροστά τους η χώρα και ο Ελληνικός λαός.

Σε αυτήν την πορεία, γνωρίζουμε και πως να διαφυλάξουμε το ΠΑΣΟΚ και τη Δημοκρατική Παράταξη από τις επιβουλές των μονίμως απόντων από τον αγώνα για μια Ελλάδα ανεξάρτητη, απαλλαγμένη από τα κακώς κείμενα του πελατειακού κράτους και των πάσης φύσεως συμφερόντων που υπονομεύουν την αξιοπρέπεια και το μέλλον της Ελληνικής κοινωνίας.

Αυτά είναι που έχουν αξία. Όλα τα άλλα ουδεμία σχέση έχουν με εμένα και την πορεία μου και δεν αφορούν τις προσδοκίες των Ελλήνων»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: