14.4.14

Αποκάλυψη Στάθη Ψάλτη: "Έπαθα εγκεφαλικό και παρέλυσα από τη δεξιά πλευρά"...


"Εκεί είδα τι αξία έχει η ζωή"...

Μια συγκλονιστική εξομολόγηση έκανε ο Στάθης Ψάλτης σε εκπομπή όπου, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πως υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο και ...
πέρασε πολύ δύσκολες στιγμές.

"Ήταν μια πάρα πολύ άσχημη στιγμή της ζωής μου, έχασα τον κόσμο. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα πάθω κάτι τέτοιο. Έπαθα εγκεφαλικό και έφυγε η ζωή κάτω από τα πόδια μου. Το να είσαι παράλυτος από τη δεξιά πλευρά, χέρι-πόδι και στόμα, είναι μια πολύ μεγάλη εμπειρία. Εκεί είδα τι αξία έχει η ζωή και πόσο μάταια είναι όλα. Την γλύτωσα.. ο Θεός ήταν δεξιά μου και ο Χάρος αριστερά μου… και είπε ο Θεός 'Όχι, δεν θα τον πάρεις. Εγώ θα σε νικήσω'. Δεν φοβήθηκα για τη ζωή μου, φοβήθηκα για τους ανθρώπους που θα αφήσω πίσω", εξομολογήθηκε ο μεγάλος ηθοποιός...
faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: