9.4.14

"Πήραμε τόσα δανεικά για να καταφέρουμε να δανειστούμε;"...

Η έξοδος στις αγορές προκαλεί τρέλα στο twitter  -Πήραμε τόσα δανεικά για να καταφέρουμε να δανειστούμε;Η έξοδος στις αγορές προκαλεί τρέλα στο twitter!...


Θέμα της ημέρας αποτελεί η έξοδος της ελληνικής δημοκρατίας στις αγορές, μετά από 4 χρόνια συνεχών δανείων από τα ευρωπαϊκά κράτη και το ΔΝΤ. Το ζήτημα δεν άφησε ασυγκίνητα τα...
social media που κάνουν τους ...δικούς τους υπολογισμούς.

Ενδεικτικά κάποια σχόλια:

-Τζάμπα δεν γίνεται να μας δανείζουν;
-Ρε σεις που ειστε;;Κατεβηκα Λευκο Πυργο να πανηγυρισουμε για την Εξοδο στις αγορες και ειμαι μονος μου!Αχαριστοι Ε αχαριστοι!
-150.000€ εγγύηση για το ζεύγος Παπαντωνίου. Ανάκαμψη με αποδείξεις
-Καλέ, βγήκατε στις αγορές και σ' εμάς δε λέτε τίποτα; Να πάρουμε ένα λικέρ, κανα ξηρό καρπό. καμιά πάστα για τους ξένους; Ρεζίλι να γίνουμε;
-Έρχεται ο άλλος απ' τη Goldman Sachs κ πάει να πάρει το ομόλογο. Το είδα πρώτος του λέω. Ρε κάνε παραπέρα μου λέει. Έφαγε κλωτσιά. Το πήρα.
-Πρωτογενές πλεόνασμα, κοινωνικό μέρισμα, έξοδος στις αγορές, είμαι τόσο ενθουσιασμένος που ξέχασα το χρέος 170% του ΑΕΠ και την ανεργία 30%.
-Έπρεπε η έξοδος στις αγορές να γινει το Σάββατο του Λαζάρου,για να γινει η απαραίτητη θρησκευτική εκμετάλλευση απο την κυβέρνηση μας..
-Παιδιά είμαι στις αγορές. Αγόρασα ελληνικό ομόλογο με 300 δραχμές. Ελάτε!
-κάτσετε δλδ για να καταλάβω,πήραμε τόσα δανεικά για να καταφέρουμε να δανειστούμε? μι-πι-ρο, αλφα-βήτα-ο ΜΠΡΑΒΟ...
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: