15.4.14

Σχορτσιανίτης: Η γυναίκα μου είναι έξαλλη μαζί μου..



Ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης, ο έλληνας σέντερ της Μακάμπι, μίλησε για το περιβόητο επεισόδιο που είχε πριν από λίγες ημέρες στο Ισραήλ, όταν καταδίωξε οπαδό της Χάποελ Τελ Αβίβ επειδή τον είχε...
καθυβρίσει απειλώντας μάλιστα ότι θα βιάσει τα παιδιά του.

Σε συνέντευξή του στην ισραηλινή ιστοσελίδα «one.co.i» ο Σχορτσιανήτης παραδέχτηκε ότι η συμπεριφορά του να ανεβεί στην κερκίδα για να δείρει τον προκλητικό οπαδό ήταν αντιεπαγγελματική και πως δεν συνηθίζει τέτοιου είδους εκρήξεις.

Ο έλληνας σέντερ αποκάλυψε πως η σύζυγός του δεν τον δικαιολόγησε, ούτε όταν ο εκείνος της εξήγησε πως ο συγκεκριμένος οπαδός έβριζε και απειλούσε τα παιδιά τους.

«Δεν ήθελα να μιλήσω με τη σύζυγό μου για το συμβάν, γιατί ήταν πολύ ευαίσθητη η κατάσταση. Δεν ήθελα να της πω τι μου φώναζε αυτός ο... τύπος. Παρ' όλα αυτά, η σύζυγός μου είναι ο πιο κοντινός μου άνθρωπος. Πάντα ήταν στο πλευρό μου. Τι είχε να μου πει; Ηταν πολύ εκνευρισμένη! Δεν μπορούσε να καταλάβει πώς βρέθηκα σε αυτήν την κατάσταση και έτρεξα προς τις εξέδρες, για να κυνηγήσω τον οπαδό. Γνώριζε ότι δεν συνηθίζω σε τέτοιες συμπεριφορές, ό,τι κι αν ακούω. Αλλά ήθελε πραγματικά να μάθει τι μου είπε αυτός ο άνθρωπος», είπε ο Σχορτσανίτης, εξηγώντας εν συνεχεία πως η γυναίκα του Ειρήνη παρέμεινε έξαλλη με τον ίδιο ακόμη ακόμη κι όταν της αποκάλυψε πως οι απειλές αναφέρονταν στα παιδιά τους.

Η Ειρήνη επέμεινε, είπε ο Σχορτσιανίτης, πως δεν θα έπρεπε να συμπεριφερθεί κατ' αυτόν τον τρόπο.

Ποια ήταν η αντίδραση των συμπαικτών του; «Οι συμπαίκτες μου μου είπαν στα αποδυτήρια: "Δεν σε έχουμε δει ποτέ να πηδάς για ριμπάουντ, με την ενέργεια και τη θέληση που είχες, όταν πέρασες πάνω από τις διαφημιστικές πινακίδες. Ποτέ δεν σε είδαμε να τρέχεις τόσο γρήγορα, να είσαι τόσο αθλητικός". Γενικά, με στήριξαν και νιώθω πολύ χαρούμενος γι΄αυτό».

Όταν είδε σε βίντεο τη στιγμή που κυνηγά τον οπαδό, ο Σχορτσανίτης αισθάνθηκε άσχημα: «Δεν είχα ξαναδεί ποτέ τον εαυτό μου σε αυτήν την κατάσταση. Ειλικρινά, εξεπλάγην. Ένιωσα πολύ άσχημα. Ακόμη νιώθω άσχημα και μετανιωμένος. Ο σεβασμός μου για τον οργανισμό και τον τρόπο που μου στάθηκε μετά το γεγονός έχει αυξηθεί κατακόρυφα».

Εν αναμονή της απόφασης για την τιμωρία του, ο Σχορτσανίτης δήλωσε: «Ανησυχώ πολύ για την τιμωρία, γιατί δεν θα είμαι σε θέση να βοηθήσω την ομάδα στην εθνική λίγκα. Ενδεχομένως να χάσω και τους τελικούς. Έως το τέλος της σειράς με την Αρμάνι, θα ξέρω το μέλλον μου».

Ο «Big Sofo» εξέφρασε εν συνεχεία την επιθυμία του να παραμείνει στη Μακάμπι: «Αφενός λατρεύω τον οργανισμό, αφετέρου όλοι ήταν στο πλευρό μου και αγκάλιασαν την οικογένειά μου. Ελπίζω να μείνω και την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν (σ.σ. το συμβόλαιό του έχει οψιόν ανανέωσης για άλλον ένα χρόνο), αν η ομάδα συμφωνεί με την... τρελή μου προσωπικότητα».

Στη συνέχεια παραδέχτηκε δημόσια πως στο συμβόλαιο του υπάρχει ρήτρα λύσης συμβολαίου από πλευράς Μακάμπι, σε περίπτωση που ξεπεράσει τα 155 κιλά: «Ο μάνατζέρ μου πρόσθεσε αυτή την παράγραφο. Πλάκα κάνω! Σε όλη μου τη ζωή είχα πρόβλημα με το βάρος και το να μείνω σε κάποια κιλά. Τώρα, επέλεξα να αντιμετωπίσω αυτό το πρόβλημα, γι΄αυτό και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, όταν οι της Μακάμπι ζήτησαν αυτόν τον όρο».

Κλείνοντας ο Σχορτσανίτης αναφέρθηκε στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας με την Αρμάνι Μιλάνο, που αρχίζουν αύριο, με τη Μακάμπι να έχει μειονέκτημα έδρας. «Έχουμε νικήσει τις δυο από τις οκτώ φιναλίστ (σ.σ. Γαλατασαράι, Παναθηναϊκός) και μας έχουν "σκουπίσει" η ΤΣΣΚΑ και η Ρεάλ. Εξαιρουμένου ενός ματς που είχαμε πολλές απουσίες, όλα τα άλλα κρίθηκαν σε διαφορά μικρότερη των έξι πόντων. Με τις άλλες τρεις δεν έχουμε συναντηθεί φέτος. Οι Ιταλοί έχουν ξοδέψει πολλά λεφτά για να φτάσουν εδώ που έφτασαν και ακόμη παραπέρα. Τα προηγούμενα χρόνια έδειχναν να μην έχουν ομόνοια μεταξύ παικτών και κόουτς, αλλά αυτό άλλαξε φέτος. Δεν ξεκίνησαν καλά τη σεζόν, αλλά πλέον είναι επικεφαλής στη Serie A και πήραν το πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας. Έχουν πολλούς καλούς παίκτες, αλλά πιστεύουμε πως με καλή άμυνα μπορούμε να τους περάσουμε. Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα στην επίθεση, γιατί να είστε σίγουροι πως θα προσφέρω πόντους. Πιστεύω θα περάσουμε με σκορ 3-1», κατέληξε ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης.

TA NEA

Δεν υπάρχουν σχόλια: