23.4.14

«Τα αυτιά μου και τα μάτια μου ήταν πάντα χορτάτα»...




Για τις αναμνήσεις του από τα παιδικά του χρόνια μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Γιώργος Μητσικώστας.

«Είχα καλά παιδικά χρόνια. Μπορεί να ήταν λίγο στερημένα, αλλά ...
ήταν ωραία. Έζησα σε μια όμορφη γειτονιά, με όμορφους ανθρώπους. Παιχνίδι στις αλάνες, έντονες μυρωδιές, γλυκές μελωδίες. Τα αυτιά μου και τα μάτια μου ήταν πάντα χορτάτα. Η νέα γενιά δεν έχει, δυστυχώς, αυτές τις παραστάσεις. Τις ζει στην digital μορφή τους, μπροστά από έναν υπολογιστή. Δεν μύρισε γειτονιά, αυλή, χώμα μετά τη βροχή, μούστο από το βαρέλι το φθινόπωρο, θυμάμαι ότι σε πολύ μικρή ηλικία ήμουν σαν το σαλιγκάρι ή τη μέλισσα. Σήκωνα τις “κεραίες” και κατέγραφα τα πάντα», δήλωσε στο περιοδικό «Like».

Ο γνωστός κωμικός αποκάλυψε και τις δουλειές που έκανε ως φοιτητής. «Μέχρι και babysitting έχω κάνει ως φοιτητής, για να βγάλω χαρτζιλίκι. Βέβαια ήταν λίγο μεγάλα τα παιδιά που πρόσεχα, 5 ή 6 χρόνων. Ήταν γιατροί οι γονείς τους και τα επέβλεπα όταν εκείνοι είχαν διάφορες υποχρεώσεις. Μετά θυμάμαι πως είχα δουλέψει στον ΟΤΕ. Φορτοεκφορτωτής σε καταλόγους. Έπαιρνα δηλαδή τους καταλόγους από το εργοστάσιο και τους διένειμα. Ε, ύστερα ήρθε το ραδιόφωνο και η τηλεόραση», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: