13.4.14

Έμαθε την υποψηφιότητά της με τους ΑΝΕΛ, από... μία φωτογραφία!...



Ένα αίτημα, όπως λέει και η ίδια, που της ήρθε από το γραφείο του Προέδρου των "Ανεξάρτητων Ελλήλων" Πάνου Καμμένου, για να στείλει μια φωτογραφία και να παρευρίσκεται αύριο στη παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου του κόμματος... αποκάλυψε στην Ηρακλειώτισσα Γεωργία Στεφανάκη την...
υποψηφιότητά της για την Ευρωβουλή!

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην προσωπική της σελίδα στο facebook, «με αυτόν τον έμμεσο τρόπο έμαθα ότι θα είμαι υποψήφια Ευρωβουλευτής.. η αλήθεια είναι ότι πέραν της έκπληξης αισθάνομαι όμορφα για τη τιμή στο πρόσωπό μου να συγκαταλέγεται η ταπεινότητά μου ανάμεσα σε εκλεκτές προσωπικότητες για τη σπουδαία αυτή μάχη.Εύχομαι να καταφέρω μια αξιοπρεπή εμφάνιση αντάξια των προσδοκιών του κινήματος μας και της εμπιστοσύνης του Πάνου Καμμένου.Δδεν έχω σίγουρα την αναγνωρισιμότητα που χρειάζεται..δεν είμαι τηλεπερσόνα, δεν έχω καμία ανάλογη εμπειρία. Θα παλέψω όμως, όσο μπορώ».

πηγη parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: