30.4.14

Κόντρα για το... whatever it takes...


BINTEO...
«Κύριε υπουργέ ήθελα να σας παρακαλέσω να μου πείτε πού ο Δραγασάκης μίλησε για δημοψήφισμα με ερώτημα την επιλογή ανάμεσα στη δραχμή ή ευρώ».

Με ...
αυτή την τοποθέτηση ο αντιπρόεδρος της Βουλής κατά τη διάρκεια της σημερινής ολομέλειας ζήτησε διευκρινίσεις από τον Γιάννη Στουρνάρα. Αφορμή αποτέλεσαν όσα είπε ο κ. Δραγασάκης κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε η κίνηση «Πράττω» του Νίκου Κοτζιά.

Αναλυτικά ο διάλογος...

Δραγασάκης: Κύριε υπουργέ διαβάζω εδώ ότι χθες είπατε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δύο απόψεις για το ευρώ. “Σήμερα όμως, είναι τα λόγια σας, ο ΣΥΡΙΖΑ διά στόματος του κ, Δραγασάκη μας είπε ότι εκτός από τις δύο αυτές εναλλακτικές για το εγχώριο νόμισμα της χώρας, δραχμή-ευρώ, υπάρχει ο δρόμος του δημοψηφίσματος, τι άλλο θα ακούσουμε κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, αποφασίστε επιτέλους τι θέλετε. Δραχμή ή ευρώ;” Κύριε υπουργέ ήθελα να σας παρακαλέσω να μου πείτε πού ο Δραγασάκης μίλησε για δημοψήφισμα με ερώτημα την επιλογή ανάμεσα στη δραχμή ή ευρώ. Το είπατε στο σώμα της Βουλής και επιτρέψτε μου να απαιτήσω στο σώμα της Βουλής να απαντήσετε που εγώ είπα αυτό που εσείς επικαλείστε. Αν μου πείτε ότι το διαβάσατε στις εφημερίδες θα σας απαντήσω ότι οι εφημερίδες μπορούν να γράφουν ό,τι θέλουν. Θέλω επίσημη αναφορά ότι εγώ είπα αυτό που μου καταλογίζετε».

Στουρνάρας: Αν παρακολουθούσατε όλο τον Τύπο σήμερα και όλα τα blogs λένε ακριβώς αυτό και είπατε την έκφραση: “whatever it takes”. Ολοι ερμήνευσαν και είπαν ότι υπαινίσσεστε ότι ακόμα θα γίνει και δημοψήφισμα».

VIDEO-ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ από realmedialive

Δεν υπάρχουν σχόλια: