9.7.14

Ξέσπασε σε λυγμούς, ο Νταβίντ Λουίς...

ΒΙΝΤΕΟ...
Συντετριμμένος. Ο Νταβίντ Λουίς, εμφανίστηκε μπροστά στις κάμερες και  απολογήθηκε (για την βαριά ήττα), με...
δάκρυα στα μάτια.

«Απλώς θέλαμε να δώσουμε λίγη χαρά στο λαό της Βραζιλίας, σε ανθρώπους που υποφέρουν από τόσα πράγματα. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Συγγνώμη σε όλους τους Βραζιλιάνους. Ήθελα να τους δω να χαμογελούν, αλλά… Η Γερμανία ήταν καλύτερη, πιο καλά προετοιμασμένη και σε καλύτερη μέρα. Το πρώτο γκολ μάς αποδιοργάνωσε και δεν μπορώ να βρω εξήγηση για ό,τι ακολούθησε. Είναι μια μέρα θλίψης, αλλά και κάτι από το οποίο μπορούμε να μάθουμε. Ένα όνειρο τελείωσε, όχι όπως θα θέλαμε. Έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι άντρας σε όλες τις στιγμές και δεν θα τρέξω να κρυφτώ τώρα. Αναλαμβάνω κι εγώ τις ευθύνες μου. Δεν θα τα παρατήσουμε και είμαι σίγουρος πως κάποια μέρα θα ξαναδώσουμε χαρά στον κόσμο μας», δήλωσε ο αμυντικός της «σελεσάο».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: