9.7.14

Το σκισμένο καλσόν...

Άγρια κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ του Νίκου Φωτόπουλου και του δημοσιογράφου των ΝΕΩΝ Γιώργου Παπαχρήστου.

Ο Γιώργος Παπαχρήστος επανέρχεται σήμερα Τετάρτη στην...
υπόθεση Φωτόπουλου και στην επιστολή που εξέδωσε ο συνδικαλιστής απαντώντας στους ισχυρισμούς Παπαχρήστου ότι δεν εργάζεται για τη ΔΕΗ.

Με τον γνωστό του ύφος γράφει ο Γιώργος Παπαχρήστος: «Ήμουν ήρεμος στον καναπέ μου, περιμένοντας αργά το βράδυ να δω τον ημιτελικό Βραζιλία-Γερμανία όταν με επανέφερε στην …αγωνιστική πραγματικότητα τηλεφώνημα γηραιού συναδέλφου μου, ο οποίος με ενημέρωσε ότι με τρισέλιδη, σε πρώτο –ηρωικό φυσικά ως είθισται- πρόσωπο, «σου την πέφτει ο Φωτόπουλος».

Ο δημοσιογράφος είχε γράψει πως ο συνδικαλιστής δεν εργάζεται στη ΔΕΗ και πως δεν θα μπορούσε να απολυθεί από τη ΔΕΗ αφού δεν είναι εργαζόμενος, αλλά μέλος του διοικητικού συμβουλίου.

Μάλιστα έγραφε πως το χαρτί της επιστράτευσης έφτασε κατά λάθος στον Νίκο Φωτόπουλο, αφού από τον Απρίλιο του 2012 βρίσκεται σε μόνιμη ειδική άδεια από την υπηρεσία επειδή εξελέγη εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΔΕΗ.

«Τούτων δοθέντων, με το ζόρι συγκρατούμαι να μην αναφωνήσω: σιγά μην σκίσεις (επιπλέον και) κανένα καλσόν αγωνιστή μου… Γνωρίζω ότι είναι λιγάκι ακραία η τοποθέτηση μου, αλλά δεν τα μπορώ αυτά -αλήθεια. Διότι τι το σκίζεις, έστω και θεωρητικά, το χαρτί της επιστράτευσης; Από τι στιγμή που το παρέλαβες και να το σκίσεις και να μην το σκίσεις το ίδιο κάνει. Το θέμα είναι, ήρθε η αστυνομία σπίτι σου να το επιδώσει; Λες δεν το παραλαμβάνω και πάρτε με μέσα. Αλλά που να τρέχει τώρα ο αγωνιστής -άσε δε που τον έχει ανάγκη και το κίνημα», ανέφερε ο Γιώργος Παπαχρήστος.

Στην απάντηση του ο Νίκος Φωτόπουλος έγραψε μεταξύ άλλων: «Καλώς, πολύ καλώς, όπως όλοι οι εργαζόμενοι, έλαβα χαρτί επιστράτευσης, γιατί η εργασιακή μου σχέση με τη ΔΕΗ δεν έχει σταματήσει ποτέ. Εξακολουθώ να είμαι υπάλληλος της ΔΕΗ. Απλά τα καθήκοντά μου ως εργαζόμενος, μετά την εκλογή μου στο Δ.Σ. της Επιχείρησης είναι συγκεκριμένα».

Ο Γιώργος Παπαχρήστος απαντά και πάλι χαρακτηριστικά: «Δεδομένης αυτής της στάσης ζωής που τον χαρακτηρίζει, αρχισα τα τηλεφωνηματα, να μάθω εγώ. Φευ δεν ανακάλυψα κάτι. Αυτό που μου είπαν οι πηγές μου, είναι αυτό που και χθες έγραφα: απο την ημερα διορισμου του στο Δ.Σ της ΔΕΗ, τον Μάϊο του ‘ 13 τελει σε καθεστώς “ειδικής αδείας” και δεν έχει σχέση εξηρτημένης εργασίας με την επιχειρηση.

Εχει δε υπογραψει και αυτος “συμβαση εμπιστευτικοτητας” όπως ολα τα μέλη του Δ.Σ της ΔΕΗ κ.λπ. – αυτής ακριβώς της ΔΕΗ της οποιας στην απολογία του για το σκάνδαλο της ΓΕΝΟΠ, έχει αρνηθεί τον δημόσιο χαρακτήρα».

Ο κ. Παπαχρήστος θέτει μάλιστα και δύο ερωτήματα προς τον Νίκο Φωτόπουλο:
-Εαν πληρώνετε κατά τη διάρκεια των απεργιακών κινητοποιήσεων
-Τι γίνεται με τη δίωξη για βαριές κακουργηματικές πράξεις σε ό,τι αφορά τα οικονομικά της ΓΕΝΟΠ, ενώ υπενθυμίζει ότι είναι έξω με περιοριστικους όρους.

lykavitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: